Eind mei heb ik een boardsportgala en ik zoek een beetje inspiratie voor de dresscode. Dit is namelijk 50/50 classic & chill. Heel nice, want ik ben echt geen galatype. Net als heel veel mede boarders
Vandaar ook het thema. Maar het vergt wel wat creativiteit en wellicht vinden jullie het wel leuk om mee te brainstormen 
Met boardsporten kan je denken aan golfsurfen, kitesurfen, windsurfen, wakeboarden, skateboarden, longboarden en snowboarden. Zelf golfsurf ik heel graag, snow-, skate- en longboard ook wel regelmatig en ga binnenkort leren kitesurfen (en als ik dan toch bezig ben, pak ik het wakeboarden misschien ook wel wat meer op
). Ben lekker allround dus.Wetsuits vallen af want dat gaat echt óntzettend stinken op zo'n avond
Ken mensen die het uitgeprobeerd hebben
Zat zelf te denken aan surfstyle, dus van dat lekkere zoute zeehaar met een bloemetje erin. Maar ben bang dat dat niet heel erg origineel gaat zijn. Verder zijn suggesties voor de date ook welkom! 
Brand los
Geen inspiratie verder maar ik zal nadenken 

Maar ga geen hakken aandoen. Ben al lang zat en vind het niet zo comfortabel zitten.
Vraag me af of het handig is ivm mensen die erop gaan staan. Mooie (skate)sneakers of zwarte all stars zijn wellicht handiger.