Welke samsung smartphone aan te raden ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ZarcoTje

Welke samsung smartphone aan te raden ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-16 15:10

Hallo :wave:

Ik ben stilletjes aan het rondkijken voor een nieuwe smartphone. Momenteel heb ik een samsung galaxy gio die al bijna 5 jaar trouw zijn dienst doet :+
Ik heb altijd al samsung gehad en wil graag opnieuw een samsung omdat ik er simpelweg nooit problemen mee heb gehad en zeer tevreden ben :j

Mijn budget gaat echter 'maar' tot 300 euro, dus wie o wie kan er een fijne samsung smartphone aanraden binnen dit budget ? :D (een ander merk wil ik eventueel overwegen maar mijn voorkeur gaat wel naar samsung). Momenteel heb ik 3-4 samsung modellen binnen dit budget gevonden maar ze lijken mij allemaal even goed waardoor ik moeilijk de knoop kan doorhakken.

Wat wil ik vooral: overal toegang tot internet (wat ik met de gio niet heb), degelijke camera-kwaliteit en een batterij die wel even mee kan.

Anoniem

Re: Welke samsung smartphone aan te raden ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 15:12

Samsung galaxy S5 mini, uit België te halen voor €230. Batterij doet het goed, camera heeft een 8mp camera die makkelijk te bedienen is en het is mogelijk 4G internet erop te ontvangen :)

Gea99

Re: Welke samsung smartphone aan te raden ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 15:18

Sinds een maand heb ik de J5. Wilde graag een wat grotere. Deze gekozen vanwege zijn betere camera en hij bevalt me prima. Accu gaat lekker lang mee.
Koste me 220 euro.