Lotus83 schreef:Je kan wel dingen schrappen alleen dat zijn keuzes
Je kiest ervoor om naast school 2 baantjes te hebben vanwege je pony.
Je kan er ook voor kiezen om bijvoorbeeld je Zaterdag baan te laten gaan en toch een betalende bijrijder te zoeken.
Dat zou kunnen als je een pony hebt waar je gewoon iemand opzet zonder enige consequenties, dit was als eerste ook in me opgekomen namelijk
Maar twee pogingen met verzorgsters zijn niet goed uitgepakt dus dat heb ik geschrapt.
minikatje schreef:Toch een verzorger zoeken

Is het een idee om 2 nachten per week bij iemand te logeren zodat je daar wat aan je studie kan doen en niet dat hele eind hoeft te reizen?
Dat is een optie inderdaad, zal eens rondvragen
Moos99 schreef:Van alle tijd die je hebt gebruik maken! Das de enige manier zeg maar.
Wat vreemd dat jij trouwens zo fulltime les hebt?
We hebben gewoon 5 dagen les van half 9/half 10 tot half 4/half 5.
Ligt aan de dag
Linsey1998 schreef:Uhmm hoe ik het doe... Druk leven ja, zit 33 uur per week op school, 12 uur per week werken, en 2 eigen pony's die ik minimaal vanwege de wedstrijden 4 keer beide per week aan het werk wil hebben. Daarnaast 3x 2 uur per week naar de sportschool en sinds kort een jongen leren kennen waar ik ook nog regelmatig tijd voor wil hebben.
Het is plannen plannen plannen
Zal een voorbeeldje geven:
Ma: school 7:30-17:15 s'avonds sportschool in voor 2 uur
Di: school 7:30 - 17:15 s'avonds 2 pony's doen
Woe: school 7:30 - 17:15 s'avond's sportschool in voor 2 uur
Do: school 7:30 - 13:00, daarna 2 pony's doen, s'avonds werken tot 23:00
Vrij: school 7:30 - 13:00, daarna 2 pony's doen, s'middags komt jongen langs samen eten en soms sporten
Zat: werken 14:00 - 22:00
Zo: sportschool in voor 2 uur, 2 pony's doen, soms komt hij nog langs
En tussendoor snel huiswerk en leerwerk doen. Enorm lastig maar je wilt het of je wilt het niet!
Maar ben jij niet enorm moe? Ik merk gewoon dat ik enorm chaggrijnig ben zegmaar
Yessy schreef:door Yessy » 12-03-16 20:09
Hmm de meeste topics met dit onderwerp komen neer op 'plan gewoon je dag wat strakker en muts niet zo', maar dat ligt hier wel anders.. er even van uitgaande dat je ook gewoon 8 uur slaap nodig hebt, moet je om 10:00 in bed liggen 's avonds. Dat betekent dat je doordeweeks 3 uur per dag voor jezelf hebt, en in die tijd moet je ook nog eten. Staat je paard doordeweeks buiten? Dan zou je bijvoorbeeld 2 dagen lekker kunnen laten staan, krijgen ze niks van. Kun je die tijd aan jezelf (vriendje/vrienden/familie) besteden.
Daarnaast denk ik dat 7 dagen werken op den duur iedereen opbreekt. Gaat het financieel compleet mis als je een baantje opzegt? Je hebt nu geen enkele dag rust en dat is niet gezond.
Hoe lang zit je nu al in deze situatie en hoeveel tijd verwacht je nog zo door te moeten? Als dit één blok van je opleiding is dat kun je het proberen, gewoon aftellen en doorwerken. Maar als dit nog 2 jaar duurt, dan moet je echt keuzes gaan maken.
Als ik een baantje opzeg mis ik grofweg 220 euro per maand, een heel bedrag dus.
Daar betaal ik alle vaste lasten pony mee.
Ook moet ze naar osteopaat dus nog eens 90 euro eraf deze maand.
verootjoo schreef:Dit klinkt niet gezond
Ik zou prioriteiten gaan stellen voor het te laat is. Moet je echt elke dag naar je pony? Of wordt hij verzorgd op stal? Voor pony's is het echt niet erg als ze wat minder gereden worden.
Moet je twee dagen werken in het weekend? Lijkt mij ook niet gezond om 7dgn per week te werken. Wat gebeurd er als je 4u minder gaat werken? Loop je dan financieel helemaal spaak? Toch kijken of je niet ergens kan bezuinigen. Een paard is niet de eerste levensbehoefte en een luxe. Het is heel wat om hier je gezondheid voor op te geven

Ik ga nu al paar dagen minder, maar dat is ook op de dagen dat ik om half 9 thuis kom.
Omdat het twee baantjes zijn kan ik geen 4 uur minder gaan werken, ik moet een minimaal aantal uur bij beide.
Destination schreef:Ik mis in het verhaal wanneer je je vriend ziet?
Klopt, die komt gewoon wanneer ik zegmaar thuis even ben, maar hij is niet een factor dat ik het nóg drukker heb, maar ik vind het natuurlijk wel vervelend dat ik altijd maar moe ben en eigenlijk meer stil bij hem ben dan ik eerder was.
Ik hoor hem niet klagen hoor, maar je merkt het wel dat hij het ook jammer vind (en terecht
)