Foto op trui laten drukken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Foto op trui laten drukken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:15

Hallo allemaal,

ik wil graag een foto op een trui laten drukken, nu heb ik op verschillende sites gezocht die zijn aangeraden. Hier werkten alleen teksten en verschillende foto's die ik had uitgezocht konden er niet op gedrukt worden.

Ik wil wel graag een trui en geen t-shirt, weet iemand een betrouwbare site waar dit mogelijk bij is? :)

Groetjes

JodieR

Re: Foto op trui laten drukken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:22

Hema misschien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:24

JodieR schreef:
Hema misschien?

Ik zie daar alleen shirtjes die je kan bedrukken met een foto, ik bedoel echt een trui (sweater). :j

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:29

Spreadshirt.nl heb ik de mijne vandaan, daar heb je een hoop modellen korte/lange mouw maar dus ook sweaters enzo, als het goed is werken foto's daar wel op. Is wel een beetje prijzig maar mijn shirt was het dubbel en dwars waard! :)

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:29

Je kan volgens mij ook zelf een trui kopen en ergens laten bedrukken. Dan past hij in ieder geval goed :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:32

Lonneke2001 schreef:
Spreadshirt.nl heb ik de mijne vandaan, daar heb je een hoop modellen korte/lange mouw maar dus ook sweaters enzo, als het goed is werken foto's daar wel op. Is wel een beetje prijzig maar mijn shirt was het dubbel en dwars waard! :)

Daar krijg ik dus een foutmelding, dat ze niet alles kunnen drukken, met alle foto's die ik heb.. heel apart..
Edit: Ik zie nu dat het op de achterkant wel kan.. ik ga eens kijken of het op een andere sweater wel kan!

Mariett schreef:
Je kan volgens mij ook zelf een trui kopen en ergens laten bedrukken. Dan past hij in ieder geval goed :)

Weet jij ook waar dat kan? Want hier in de buurt is niet zo veel, misschien kunnen we ergens gericht heen gaan?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 10:37

Kun je het niet zelf doen? Je hebt dan transfer papier nodig voor donkere kleding, een printer en een trui, en dat hoef je maar op het papier te printen en op de trui te strijken :)
Het transfer papier heb ik bij de action, hema en bruna zien liggen. Bij de action weet ik niet of ze het nog hebben.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 10:41

http://www.promotional-industries.nl/

:D

Bedrijf van mijn ouders en oom, raad ik zeker aan. Heb zelf vaak voor schoolopdrachten, foto's of logo's op shirts gedrukt!

Je zou alleen even moeten vragen of ze het ook per een kunnen doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:01

Ik heb er al 1 gevonden die ik vandaag ga bestellen, heel erg bedankt allemaal voor de hulp!
Zelf doen ben ik bang dat het mislukt.. omdat het toch wel veel drukwerk is..

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 09:42

paardenstickers.nl

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 09:43

TeeZilly.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 17:52

Ik ben erg tevreden over tshirtdeal.nl voor €15 heb je een hoodie van nette kwaliteit en 1 regel tekst. heb je meer regels nodig of een plaatje dan komt er wat extra bij, ik was toe voor 3 regels en een plaatje €21,nog wat kwijt.

Wbt plaatje, hier doen ze bijna alles wel, had een plaatje voor hoodie van een vriend(full color fijne lijntjes etc) en die is ook heel mooi geworden en kosten (plaat aan achterzijdezijde bestrijkt de volledige achterkant btw zodat je idee hebt van groote) en voorop borst nog een klein logo €26,-

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 17:57

Mijn vriend kan het ook. PB maar als je een prijs wilt weten.