Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Free2 schreef:Als ik me het goed kan herinneren moet je van alle stoffen voor en na de pijl de molmassa berekenen. Dan kun je berekenen hoeveel gram van alle stoffen voor de pijl staat en hoeveel gram er na de pijl staat. Als er een verschil in het aantal gr is, is er van een stof overmaat.
Tenminste, zoiets staat me nog vaag bij. Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit heb gehad. Sorry als het niet klopt haha

Yunomi schreef:Free2 schreef:Als ik me het goed kan herinneren moet je van alle stoffen voor en na de pijl de molmassa berekenen. Dan kun je berekenen hoeveel gram van alle stoffen voor de pijl staat en hoeveel gram er na de pijl staat. Als er een verschil in het aantal gr is, is er van een stof overmaat.
Tenminste, zoiets staat me nog vaag bij. Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit heb gehad. Sorry als het niet klopt haha
Ik zou ook kijken naar de mol verhouding.
Ik heb geen antwoord boekje en ik wil wel graag weten of ik een beetje op het juiste pad ben.
_Femkeeex schreef:Heel erg bedankt iedereen ! Het is helemaal goed gekomen met het verslag.
En ik wil niet teveel van jullie vragen , maar heeft er iemand misschien eens zin om te controleren of de natuurkunde opdrachten die ik heb gemaakt kloppen ?Ik heb geen antwoord boekje en ik wil wel graag weten of ik een beetje op het juiste pad ben.
En om hier een apart topic voor op de starten leek me ook zo'n heisa.![]()