cadeautje baby 1 jaar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ManonGrr

cadeautje baby 1 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-16 20:24

Hoi,

Binnenkort wordt de baby van vrienden 1. Ik wil wat cadeau doen, maar een kind van 1 heeft niets aan 1000 verschillende speeltjes. Hebben jullie leuke ideeën?

snorkel1986

Re: cadeautje baby 1 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:28

Jongen of meisje? Duplo blijft leuk met als houten blokken en toet toet auto's vind mijn Ook ook geweldig maar anders vraag om een verlanglijstje. ..

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:33

Petekindje van mijn vriend wordt morgen twee!

Wij hebben vorig jaar het Jip en Janneke voorleesboek gegeven. Dit jaar gewoon wat kleine cadeautjes voor haar om uit te pakken voor in haar speelgoedkeukentje. En ze mag een keer mee daar een varkensknuffel boerderij.

Duplo of houten blokken is altijd leuk. En anders zou ik een leuke spaarpot geven met wat geld of een cadeaubon voor kleding/schoenen??
En natuurlijk wel een klein dingetje wat ze uit kunnen pakken. Een popje of een auto of een dino of boerderij beest.. de simpelste dingen vinden ze toch vaak het leukste.

Teteltee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:39

Wij hebben een Puky loopfiets gevraagd toen ons zoontje 1 werd en daar heeft hij zoveel plezier van gehad! Onverwoestbaar ook, dat ding.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:42

Hoeveel wil je uitgeven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:43

Ik heb vorige maand een meisje van 1 jaar deze kado gegaan:
Is een skippybal van QHP. Kan ze nu nog niet mee stuiteren maar dan heeft ze er de komende 3 jaar tenminste wat aan, vond het zonde iets te kopen waar ze volgend jaar al uit/af gegroeid is.

Afbeelding

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-16 20:44

Het is een jongetje! Spaarpotje vind ik een leuk idee! Ze vieren zijn verjaardag niet dus een verlanglijstje vragen heeft geen nut..

Heb geen budget in gedachten, ligt er aan wat het voor cadeau wordt

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:46

Inderdaad toettoet, duplo. Houtem trein doet het gier goed. Loopfietsje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:46

ManonGrr schreef:
Het is een jongetje! Spaarpotje vind ik een leuk idee! Ze vieren zijn verjaardag niet dus een verlanglijstje vragen heeft geen nut..

Dan vergeet dat roze paard hierboven maar :D

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-16 20:48

Misschien een goede toevoeging: Zijn ouders zijn niet materialistisch en ik wil dus ook niet met een groot speel-ding aankomen. Dacht meer in de richting van het spaarpotje, dus meer ideeën in die richting zijn zeker welkom!

Teteltee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:50

En een naamslinger? Hebben wij zelf voor de geboorte besteld maar hangt ieder jaar beneden en standaard op zijn kamer. Is van stof dus mooi duurzaam en iets wat een kind zijn hele leven kan bewaren :) Wij hebben 'm hier vandaan: http://www.hetleveniseenfeestje.nl/site/nl/home.html

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:52

Potloodjes en zo'n lege kalender waar je iedere maand een tekening in kan maken.
Nu is hij misschien nog een ietsje jong, maar het is leuk on te zien hoe de kleurkunsten per maand veranderen.

blubjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:52

Hier 2 jongens in huis en het beste cadeau wat ze ooit hebben gekregen zijn de auto's van toet toet, niet kapot te krijgen en ze hebben er jaren plezier van (onze oudste is nu 5 en speelt er nog erg veel mee).

Suzzy_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 22:02

Heb je al eens aan de ouders voor een idee gevraagd?
Wij vragen meestal centjes, en kopen daar iets groot mee.
Mijn 2 zoontjes zijn tegelijk jarig, en toen ze 3 en 2 werden hebben ze een grote trampoline gekregen (4m). Hier heeft gewoon iedereen aan bijgelegd.
Ok, ze konden niets uitpakken, maar als ze dat nog niet kennen, missen ze dat ook niet...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 22:15

Duplo is altijd interessant, maar ook zo'n bal waar je figuurtjes in moet drukken (vierkant vormpje in vierkant gat, ovaal vormpje in ovaal gat, etc.). Een vriendinnetje van mij heeft een zoon van net 2 jaar, maar die was met één jaar al fan van Woezel en Pip. Misschien dat daar ook wat educatieve speeltjes van zijn? Voorleesboekjes zijn ook heel goed om te geven, want hoe eerder en hoe meer er op jonge leeftijd (voor)gelezen wordt, hoe beter dat is voor de grammaticale ontwikkeling op latere leeftijd. Of een abonnement bij de plaatselijke bibliotheek. Bij ons in de gemeente kost een jeugdabonnement maar éénmalig 3,50 euro en dan zijn kinderen tot hun 18e jaar gratis lid.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 22:17

Boek met zijn naam erin en evt persoonlijke tekst.

Kun je bijv. Bij yoursurprise bestellen. Heb afgelopen december een boek cadeau gegeven met Woezel en Pip. Zijn meerdere websites die ze verkopen

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 22:23

ManonGrr schreef:

Ik verwacht dat ze al wel een spaarpot hebben hoor. Heeft ons zoontje toen ook een x gekregen en vind het echt niet handig als je er al 1(of 2 ) heb.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 22:26

Grimms houten speelgoed. Bijdrage voor een groter cadeau. Badspeelgoed. Zandbak speelgoed. Cadeaubon.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 23:33