Welke website om webshop te starten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

onbarefeet

Welke website om webshop te starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-16 17:47

Hallo!
Ik wil me eens gaan verdiepen in het beginnen van een webshop. Ik heb dit al wel eerder gedaan, alleen weet ik helaas niet meer met welke website :n Ik zoek een website waar dit gratis kan, waar je ook echt een 'website' er voor kan maken (dus geen pagina met je spullen zoals bij bijv. Etsy, maar echt een site waarbij je de layout kan aanpassen) en het liefst niet met een al te laag limiet voor het aantal producten.
Wie weet er toevallig iets?

Anoniem

Re: Welke website om webshop te starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:48

Waar het gratis kan met niet bepaald een limiet.. Ik denk dat je dat eigenlijk nergens kan vinden :=
Nog los van het feit dat je ook nog met je betaalmethodes zit, die kosten vaak ook een x bedrag per maand.

Kan wel Seoshop aanraden maar ook dat is betaald dus daar schiet je weinig mee op :=

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-16 17:49

Anoniem schreef:
Waar het gratis kan met niet bepaald een limiet.. Ik denk dat je dat eigenlijk nergens kan vinden :=
Nog los van het feit dat je ook nog met je betaalmethodes zit, die kosten vaak ook een x bedrag per maand.

Kan wel Seoshop aanraden maar ook dat is betaald dus daar schiet je weinig mee op :=

Nee, gewoon niet een al te laag limiet :D Zie er ook veel met een limiet van 30, dat vind ik prima!
En het is er dus blijkbaar wel, ik kan me alleen niet meer herinneren welke :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:52

Ik denk dat je dan CCV Shop bedoelt? Die hebben dat wel.. Vond het wel ruk werken.. Maar goed.. Het bestaat inderdaad wel. Houd er wel rekening mee dat je waarschijnlijk wel flink beperkt wordt in hoe je het kan vormgeven en met een beetje pech een lading reclame erop krijgt :=

https://www.ccvshop.nl/webwinkel-pakket ... wgodQ5cJ5g

onbarefeet

Re: Welke website om webshop te starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-16 17:54

Ik zal er eens naar kijken :D dankjewel!