ik heb een dakterras op het zuiden van zo'n 40m2. Dit betekend dat in de zomer het snikheet is (zo heet dat rubber uitdroogt en ombuigt) en in de winter volop regen, wat inhoudt dat het zeiknat en spekglad is (veel mosvorming).
En ik weet niet wat voor bodembedekker ik er neer moet gaan leggen...
Nou liggen er op het moment rubberen tegels die echt aan het einde van hun latijn zijn.
Rubberen tegels zijn geen optie omdat het in de winter spekglad is en in de zomer verkruimelt het en trekt het krom.
Ik moet aan budget denken, ik heb niet veel te besteden en wat ik daar neerleg moet blijven liggen voor eventuele nieuwe bewoners (dit is een huurhuis).
Ik wil iets dat makkelijk schoon te maken is, dus geen steentje of neppe grasmatten (tenzij deze erg makkelijk schoon te maken is) dit omdat de buren een appelboom hebben die nogal wat zooi achterlaat.
Het mag absoluut geen hoog gewicht hebben, het huis is van 1902 en het dakterras is simpelweg niet bestand tegen hoge gewichten. Tegels zijn dus geen optie.
Daarnaast is het dakterras wat ongelijk (verweerd) en doorgezakt. Ik wil het er voor het oog wel strak uit hebben zien, dus iets wat qua hoogte aan te passen is of waarbij de hoogteverschillen niet zo opvallen.
Wie oh wie heeft de perfecte oplossing voor mij?

.