Wat is het meest romantische..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steentje

Wat is het meest romantische..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 23:34

.. wat je partner ooit voor je heeft gedaan?

Ik ben heel erg benieuwd! :j

Pluttersput

Re: Wat is het meest romantische..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 23:37

Een heleboel geregeld om me ten huwelijk te vragen op de boeg van de HMS Belfast in Londen :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 23:40

Ik ga dit topic bij voorbaat even een keertje doorlinken als subtiele hint voor vriendlief! <<) ~~}>

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 00:00

Mijn vriend nam me mee op buitenrit. Allebei in onze paardrijkleding, zwetend en vuil kwamen we aan bij een mooi grasveld. Daar was een dekentje uitgespreid, omringd door witte rozen, een fles witte wijn (ik drink geen champagne) stond koud in een flessenkoeler.
Hij had enkele mensen ter plaatse geregeld die de paarden zouden vasthouden (en een camera hadden), terwijl wij op dat idyllische plekje zouden pauzeren... en toen, omringd door de witte rozen, ging hij op één knie.

Ik ben zelf zo romantisch als een deegrol, maar dat vond ik erg ontroerend.

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 00:03

Uhmm, "verkering" gevraagt worden op het strand worden bij zonsondergang. Op valentijns dag een grote bos met rozen en adidas superstars van heb gekregen. We zijn 15 en 17 dus voor mij erg bijzonder

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 00:13

Mijn vriend doet vaak van die kleine dingen. Een handgeschreven brief sturen met zo'n wax zegel erop of een keer werd ik wakker en lag er een briefje met een gedicht waarop stond dat we naar de winterefteling gingen.

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 00:17

I find my romance in the little things :o

Toen ik een keer een paar dagen weg was, heeft mijn vriend met een andere tandpasta (een al geopende) zijn tanden gepoetst, want onze gewone tandpasta ging op terwijl ik weg was. Waarom? Omdat hij weet dat ik het leuk vind om de verzegeling van de tandpasta af te draaien. <3

Hij heeft mijn voorletter als swipecode voor zijn mobiel, zulke dingetjes.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 00:18

Ik wilde mijn hele leven zo ontzettend graag een hond, maar zoiets moet je wel samen willen en mijn vriend voelde er niet zo veel voor dus helaas... Tot afgelopen valentijnsdag. Ik kreeg als cadeau een doosje met rozenblaadjes erin, toen ik die aan de kant schoof zag ik een doosje hondenvoer. <3

Nu hebben wij een heel leuk en lief hondje uit het asiel als verassing voor valentijnsdag, en we zijn d'r beide erg gek mee :D

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 00:23

Ik heb een langeafstandsrelatie, dat even als toelichting!

Toen ik terugkwam van een zware reis (ziek, persoon met wie ik ging viel zo zwaar tegen dat ik elke dag heb lopen janken, en ik miste mijn vriend enorm) heeft hij geregeld dat ze een bos bloemen zouden bezorgen voor mij. Stond onder de douche toen de bel ging, dus ik in m'n badjas naar beneden, stond ik me toch een potje te janken met een bos bloemen in m'n hand. :') <3

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 00:53

Mijn vriend is echt attent. Afgezien van dat hij meermaals onverwwchts met taart voor mijn deur stond om bv mijn laatste stagedag te vieren, heeft hij voor valentijnsdag de staleigenaresse opgebelt waar mijn paard in de winteropfok staat, en geregeld dat ik met hem in de bak mag gaan oefenen. Zo lief! Mijn paard is bijna 2 jaar en ik wil graag de beginselen oefenen met hem en hem wat extra beweging geven. Maar durfde eigenlijk nooit zelf dit te vragen.. Want hij staat immers enkel in n (en szomers op de weide). Ik vond het echt een geweldig kado. Een kleine moeite maar zo goed opgelet van mn vriend dat hij alleen al de moeite neemt...

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 08:28

Romantisch en mijn vriend, dat gaat niet samen in 1 zin :') Maar hij doet zn best!

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 08:33

Jelleee schreef:
Romantisch en mijn vriend, dat gaat niet samen in 1 zin :') Maar hij doet zn best!

Hahaha geldt ook voor mijn vriend, kan mij ook niks bedenken _O- Ach, hij is wel lief! :))

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 08:41

Het meest romantische wat hij voor mij gedaan heeft, is mij
bij staan tijdens mijn bevalling :+ Serieus dat klinkt helemaal niet
romantisch, I know :'), maar voor mij was het zo intens en bijzonder,
daar kan geen roos, waxinelicht of fles wijn tegenop :n

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 08:42

Nachtlampje schreef:
I find my romance in the little things :o

Toen ik een keer een paar dagen weg was, heeft mijn vriend met een andere tandpasta (een al geopende) zijn tanden gepoetst, want onze gewone tandpasta ging op terwijl ik weg was. Waarom? Omdat hij weet dat ik het leuk vind om de verzegeling van de tandpasta af te draaien. <3

Hij heeft mijn voorletter als swipecode voor zijn mobiel, zulke dingetjes.

<3

NoorW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:12

Mijn vriendje is een hopeloze romanticus. We liepen een keer met een paraplu naar de supermarkt om wat te halen, het regende best flink. Toen was het zo van: "We moeten nog een keer zoenen in de regen!" Dus hup, paraplu op de stoep en zoenen maar. En daarna weer vrolijk, maar wel aardig doorweekt, onder de paraplu verder lopen :')

Afgelopen Valentijnsdag: ik had hem van tevoren verboden iets te kopen (hij had mij toen we een maand hadden heel lief een rode roos en een reepje van onze beider lievelingschocola (Tony Karamal Zeezout *\o/*) gegeven, hij doet vaker dat soort dingen). Hele Valentijnsdag niets gekregen en toen hij 's avonds laat naar huis ging "had ie nog iets boven laten liggen". Ik had natuurlijk, als de kip die ik ben, niets door, maar toen ik later die avond ging slapen lag er een reepje van de chocola met een kaartje met "Ik kon het niet laten :P"

Ja, dan smelt ik even. Hij is gewoon ontzettend lief en een grotere dromer dan ikzelf, wat ik van tevoren niet had verwacht <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:21

Laatst moest ik mijn kleding in een tas meenemen en een tandenborstel, had hij een hotel geboekt voor een nachtje. Mocht shoppen op zijn kosten en ik mag thuis nooit in bad (woon nog thuis) dus had hij badspulletjes gekocht zodat ik in de hotelkamer in bad kon. <3

En vorig weekend hebben we samen op het strand naar de sterren gekeken... :o

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:22

Kinder chocolade meenemen bij de boodschappen? :')

Mijn huidige vriend is niet zo romantisch :+

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:24

Ik kan wel janken als hij, als ik terug kom van een dag hard werken, al gekookt heeft, de honden heeft uitgelaten en een warm bad voor me aan zet.

Mijn vriend is helemaal niet romantisch maar wel ontzettend lief <3
Al heb ik toevallig afgelopen weekend bloemen gekregen van hem, gewoon zomaar. De snoet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:27

Een fotoboek gemaakt van onze relatie tot nu toe, een grote bos rode rozen meegebracht toen we 5 jaar samen waren, een bloemetje meegebracht toen ik heel slecht in mijn vel zat maar toch een voldoende had voor een opdracht en de mooiste is nog: een Max Verstappen scheurkalender zelf gemaakt door hem. Daar is ie op en af een week mee bezig geweest. Max is mijn cougarliefde, daarom vind ik t extra leuk hihi :)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:34

wat een leuke, jaloersmakende dingen komen hier voorbij!

ik ben single weetje :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:43

Mij ten huwelijk vragen op een manier die heel erg bij ons past. :j

En iets wat ik ook heel erg lief vond.
Toen ik een tijdje terug geopereerd werd, mocht ik 16 uur niks eten en voor de operatie zei ik al dat ik zo'n zin had in een broodje vlokken. :+
Toen hij me aan het eind van de middag op haalde, had hij een broodje vlokken meegenomen voor mij. <3

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:45

KoudbloedKim schreef:

Toen ik een tijdje terug geopereerd werd, mocht ik 16 uur niks eten en voor de operatie zei ik al dat ik zo'n zin had in een broodje vlokken. :+
Toen hij me aan het eind van de middag op haalde, had hij een broodje vlokken meegenomen voor mij. <3

Tineke, ik moest METEEN aan jou en Maarten denken bij dit topic _O- _O-

-

Single hier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:47

Er komen wel romantischere (is dat een woord? :))) dingen voorbij hoor. _O-
Ben zelf ook wel romantisch, al zeg ik het zelf. O:)

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:48

KoudbloedKim schreef:
Er komen wel romantischere (is dat een woord? :))) dingen voorbij hoor. _O-
Ben zelf ook wel romantisch, al zeg ik het zelf. O:)

Maar alsnog dat topic was echt een van de bekendste topics van bokt, dus tja en het heeft met liefde te maken. :P

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:48

KoudbloedKim schreef:

Was dat niet via een bokt topic? :+

Jullie zijn het leukste stel op bokt :D