Ik ben heel erg benieuwd!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar hij doet zn best!
Serieus dat klinkt helemaal niet
, maar voor mij was het zo intens en bijzonder,
Nachtlampje schreef:I find my romance in the little things
Toen ik een keer een paar dagen weg was, heeft mijn vriend met een andere tandpasta (een al geopende) zijn tanden gepoetst, want onze gewone tandpasta ging op terwijl ik weg was. Waarom? Omdat hij weet dat ik het leuk vind om de verzegeling van de tandpasta af te draaien.
Hij heeft mijn voorletter als swipecode voor zijn mobiel, zulke dingetjes.
) gegeven, hij doet vaker dat soort dingen). Hele Valentijnsdag niets gekregen en toen hij 's avonds laat naar huis ging "had ie nog iets boven laten liggen". Ik had natuurlijk, als de kip die ik ben, niets door, maar toen ik later die avond ging slapen lag er een reepje van de chocola met een kaartje met "Ik kon het niet laten
"

KoudbloedKim schreef:Mij ten huwelijk vragen op een manier die heel erg bij ons past.
En iets wat ik ook heel erg lief vond.
Toen ik een tijdje terug geopereerd werd, mocht ik 16 uur niks eten en voor de operatie zei ik al dat ik zo'n zin had in een broodje vlokken.
Toen hij me aan het eind van de middag op haalde, had hij een broodje vlokken meegenomen voor mij.
) dingen voorbij hoor. 
KoudbloedKim schreef:Mij ten huwelijk vragen op een manier die heel erg bij ons past.
En iets wat ik ook heel erg lief vond.
Toen ik een tijdje terug geopereerd werd, mocht ik 16 uur niks eten en voor de operatie zei ik al dat ik zo'n zin had in een broodje vlokken.
Toen hij me aan het eind van de middag op haalde, had hij een broodje vlokken meegenomen voor mij.