Iets leuks voor vriend doen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Iets leuks voor vriend doen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 20:21

Oke, ik ben echt zo romantisch als een tafelpoot en heb hier ook totaal geen verstand van. Mijn vriend is dat wel en komt vaak met leuke dingen en verrassingen. Ik wil ook iets leuks doen maar rozenblaadjes en kaartjes etc is niet zo mijn ding. Dagjes weg is natuurlijk leuk maar ik wil iets doen wat die totaal niet verwacht. Mensen hier met goede tips?

Evercreek

Re: Iets leuks voor vriend doen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 20:23

Wat zijn de interesses van jouw vriend? De mijne vind het wel leuk om op zijn vrije dagen te gamen op zijn xbox, dus voor hem ben ik van plan om de nieuwste call of duty te kopen. Deze wil hij al tijden hebben maar hij is nu nog erg duur, dus dit zou zeker een verassing zijn voor mijn vriend.

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 20:26

Je zou op kleine gekleurde briefjes kunnen schrijven waarom je hem leuk vind/van hem houd, en deze opvouwen en in een pot doen. En hij kan er dan elke dag een briefje uithalen met een lieve tekst. Kost bijna niks maar is wel leuk.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 20:28

Mutsie93 schreef:
Je zou op kleine gekleurde briefjes kunnen schrijven waarom je hem leuk vind/van hem houd, en deze opvouwen en in een pot doen. En hij kan er dan elke dag een briefje uithalen met een lieve tekst. Kost bijna niks maar is wel leuk.

Dat is een goede!

bamsy

Re: Iets leuks voor vriend doen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 20:34

Op VakantieVeilingen heb je hele leuke dingen staan, zo heb je voor weinig geld bijvoorbeeld een hotelovernachting! Hoe leuk is het als je gewoon zegt pak wat spullen voor de nacht en hem dan gewoon meeneemt zonder day hij weet waarheen!

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 20:37

Mijn vriend is ook niet zo romantisch maar heb hem laatst persoonlijke M&M's gegeven :D
Hij kreeg een nieuwe vrachtwagen en toen heb ik ze besteld in de twee kleuren van zijn nieuwe wagen en als tekst het model en het serienummer er op (worden maar 100 van dat model gemaakt).
Hij was echt helemaal verbaast en vond het super leuk.
Vind ze niet echt goedkoop maar je kan er wel een origineel kado van maken :j
Je kan ze bestellen op http://www.mymms.nl/

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 20:39

Zucht mijn vriend had laatst laten blijken dat hij zo bestuurbare heli zo leuk vind (blijven echt kleuters he)... dus binnenkort vliegt er 1 de kamer in met een briefje eraan :P

En koeknuffel staat op programma.. kan die daarna niet meer de fout maken dat die een varken een koe noemt zoals hij laatst deed :Y)

Je kan tegenwoordig goedkoop hotel overnachtingen met bijvoorbeeld welness doen! Ook altijd erg leuk :D
Laatst bijgewerkt door Gianti op 07-03-16 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 20:40

Goede tips hier, die m&m's zijn erg leuk. Zulke dingen bedoel ik!