Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wij hebben hem tweedehands voor 200 euro gekocht.

Aedema schreef:Mijn dieren mogen gewoon bij mij op de bank, ik ben 's avonds altijd alleen en vind het toch wel heel fijn om met ze te knuffelen.
Mijn kat heeft ook inderdaag nog wel eens de neiging om de bank als krabpaal te gebruiken, ze weet dondersgoed dat ze dat niet mag; tegen de tijd dat ik het zie is het al te laat..
Aangezien wij in een appartement wonen en geen tuin hebben zit ik toch wel veel binnen tenzij ik een dagje weg ga met de hond, vandaar ook mijn vraag of het 's zomers warm is en 's winters koud. Een kleedje zou ik ook nog op de bank kunnen leggen, maar dan is het hele mooie effect van de bank weg, dat is ook weer niet de bedoeling
Iedereen bedankt voor de snelle reacties, ik neem alles zeker mee in mijn besluit!
tiwi1969 schreef:Ik heb mijn leren bank van dik 3000 euro nu 8 jaar en hij ziet er niet meer uit. Helemaal kaal en gekrast van de nagels van mijn Bulldog.
Hij zit nog heerlijk dus wij doen het er maar mee.
Als de Bulldog er niet meer is, is nu 10 jaar en heeft niet het eeuwige leven, dan zoek ik op MP naar een mooie tweedehands bank, wel weer leer.
Mijn vorige bank was van stof en ging vreselijk naar hond ruiken en was slecht schoon te maken.
Honden op de grond is geen optie, vinden wij niet gezellig.
Maar nooit koop ik meer zo'n dure bank.
Al is 8 jaar wel een hele lange tijd, wanneer begon deze echt op te raken denk je?
) vangt het ding wel erg veel stof. Dat is het voordeel van (nep)leer. Daar ga je met een doek overheen en het is schoon. Maar inderdaad, veel sneller krassen en gaatjes, dat zie ik bij de meubels van mijn zusje die alleen een kat hebben.
Ook regelmatig een gravende konijn, hamster en rat.
) en een nieuwe hond die gigantisch verwend is en altijd op de bank zit, geen kras te zien

) dus ik denk dat het aan de stof ligt die je kiest?