Goedemorgen bokkers!
Momenteel zit ik in mijn 3e jaar van de opleiding SPH, het jaar waarin er een keuze gemaakt moet worden voor de minor volgend jaar.
Nu heb ik mijn stage gericht op de GGZ en ook mijn afstudeerproject zal waarschijnlijk naar de GGZ gaan.
Dit in combinatie met de Minor GGZ levert mij het papiertje GGZ agoog op.
Maar heb ik daar iets aan straks? In hoeverre wordt hier door het werkveld naar gekeken?
Naast deze minor is mijn oog namelijk gevallen voor de minor hulpverlening en paarden.
Ik heb altijd al gezegd dat ik de hulpverlening en dieren zou willen combineren (equitherapie).
Alleen zijn hiervoor zover ik weet geen gecertificeerde opleidingen.
Daarom zou het mooi zijn om dit te combineren binnen mijn huidige opleiding.
Ik ben de mogelijkheden om de minoren beide te kunnen volgen nog aan het onderzoeken, maar ik ga ervan uit dat dit vrijwel onmogelijk is.
Zelf studeer ik in leiden, Hulpverlening en paarden wordt gegeven in Friesland.
Maar wie niet waagt wie niet wint, mocht de mogelijkheid er zijn wil ik ze zeker beiden gaan volgen.
Tot nog toe is de opleiding mij vrij gemakkelijk verlopen dus zou het denk ik, met wat extra inzet, mogelijk moeten zijn.
Wie heeft er tips? Wie heeft een van deze minoren gevolgd? Wat heeft het opgeleverd of zou je juist iets anders aanraden?
Ik ga vanmiddag mijn overwegingen op school bespreken. Maar wellicht hebben sommige bokkers wijze raad?