Ik heb in mei een fotoshoot met mijn paard en wil graag een mooie jurk aan. Maar waar haal ik nou een goedkope jurk vandaan? Ik draag de jurk natuurlijk maar 1x. Iemand misschien ideeën waar ik aan zo jurk kom. Huren wil ik liever niet. Ik woon zelf in omgeving Apeldoorn en ga liefst passen i.p.v. bestellen omdat ik wel eens verschil heb in maten.
Of hebben jullie nog leuke ideeën voor zo'n shoot?
Zit die jurkenzaak in Arnhem er nog? Dreamdresses of iets dergelijks voor een paar tientjes heb je een leuke jurk.
Mirjam1202
Geplaatst: 06-03-16 20:52
Muurp schreef:
Zit die jurkenzaak in Arnhem er nog? Dreamdresses of iets dergelijks voor een paar tientjes heb je een leuke jurk.
Ja! Is helemaal vernieuwd! Ik heb er twee keer een jurk gekocht, een bruiloft en mijn aankomende gala. Ik was ongeveer 100 euro kwijt en de tweede keer 200 euro.
Ineke2
Geplaatst: 06-03-16 20:54
Welke maat heb je? Wellicht is er wel een bokker die de hare wil verkopen. Zulke jurken draag je inderdaad vaak maar 1x.
Ik heb inderdaad al op bon prix gekeken en andere site's, maar ik kom niet echt een soort jurk tegen wat ik zoek. Het zijn wat van die simpelere jurkjes. Tja budget.. rond de 30,- vind ik wel prima. Maat 40/44 ligt er maar net aan, soms ook 40
Iemand misschien nog andere leuke tips qua kleding?