Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Azmay schreef:Bekend probleem, wij vallen ook in hetzelfde "gat".
Voor ons dezelfde oplossing als voor jou, maar niet iedereen heeft die mogelijkheid helaas.
Billy schreef:Gimme_Spurs schreef:Niks. Mijn verhaal doen. Of dacht je dat ik deze brief echt naar woningnet zou sturen?
Ik heb geen idee......
Maar vroeg me gewoon af wat een ander hiermee moet.... Niet inschrijven bij woningnet of zo?

Maar inhoudelijk ben ik het volledig met Kimbers eens:Kimbers schreef:Sja, ergens moet er een grens zijn. Dus hoe zuur ook, vind het geen fout oid van woningnet.
Sizzle schreef:Gefeliciteerd met je huis
Maar 1/3e van je salaris voor een huurwoning lijkt me niet overdreven bizar.
Dus ja met 30.000 inkomen kun je in principe wel een woning van 750 kaal huren toch?
Maar woningnet is (uit eigen ervaring) inderdaad nogal nutteloos, heb mijzelf daar dus gewoon nooit ingeschreven en deed gewoon aan prive advertenties jagen
Sizzle schreef:Maar 1/3e van je salaris voor een huurwoning lijkt me niet overdreven bizar.
Dus ja met 30.000 inkomen kun je in principe wel een woning van 750 kaal huren toch?
Shadow0 schreef:Sizzle schreef:Maar 1/3e van je salaris voor een huurwoning lijkt me niet overdreven bizar.
De grap is dat de richtlijnen zelf juist eisen dat je brutoloon 4 keer de huurprijs moet zijn. Kortom: je krijgt die woning van 750 euro helemaal niet.
Gimme_Spurs schreef:En inderdaad, dat er nu huizen worden gebouwd voor vluchtelingen (of ze er wel of geen recht op hebben, dat daargelaten), is toch ook op zijn zachtst gezegd vreemd...