Koolhydraat arm.. Wie nog meer? Op zoek naar ervaringen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

pluisje88

Koolhydraat arm.. Wie nog meer? Op zoek naar ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-16 12:18

Hai bokkers :wave:

Er is mij pas aangeraden om eens een koolhydraat arm dieet te proberen. Ik ben nogal veel last van allergieën en allerlei kwaaltjes, en dit zou misschien een positieve invloed op mijn lijf kunnen hebben.

Ik ben maandag begonnen en tot nu toe bevalt het goed! Aardappels/pasta mis ik totaal niet en eet graag groente dus dat zit goed! Valt me verbazingwekkend genoeg helemaal niet zwaar. Het idee dat je iets anders moet eten dan brood is nog wel een beetje vreemd haha.

Alleen nu vroeg ik me af, zijn er mensen met ervaringen of lekkere recepten? Ik merk dat het snel eentonig wordt. Zeker nu in de winter. Het is dan zo makkelijk om terug te vallen op wortels en sperziebonen en bloemkool. Maar na een paar keer per week heb je dat wel gezien.

Kortom, ik ben op zoek naar ervaringen, tips and tricks en recepten. Brand los <<)

Amyyy

Re: Koolhydraat arm.. Wie nog meer? Op zoek naar ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 12:20

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 12:21

Ik eet zelf ook Koolhydraat arm op het moment. Ik ken het probleem, op den duur is je inspiratie op.
Ik eet elke dag een bak griekse yoghurt met walnoten. Omelet met van alles erin kun je ook eindeloos varieren. De lasagne gemaakt met courgette schijnt heel lekker te zijn. Op FB zijn diverse sites waar elke dag recepten voorbij komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 12:22