Markt onderzoek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

StalJonkboom

Markt onderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 08:18

Beste Boktleden,

Wij zijn bezig met het oprichten van een eigen bedrijf.
De verdere wie/wat/waar laten wij nog even achterwegen want zo ver is het voorlopig nog niet.

Maar wat ons opgevallen is, is dat de prijzen in de paarden wereld behoorlijk verschillen en zo ook het vraag en aanbod,en wij vroegen ons af, wat de klant nou eigenlijk hiervan vind, wat zijn normale prijzen en wat is goedkoop/duur.
Maar vooral, waar is de klant eigenlijk naar op zoek, en waarna juist niet?

Laten we beginnen bij het begin,
Graag je antwoorden zo veel mogelijk onderbouwen zodat we er echt wat mee kunnen! :)

Pensionstallen.
Stel, je hebt een rijpaard,
Een de pensionstal bied jullie een paardenbox, (4x3) een buitenrijbaan welke het hele jaar door goed berijdbaar is, uitrij mogelijkheden, weidegang, paddocks als het te nat is op het land en een ruime zadelkast.
Onbeperkt hooi, stallen op vlas, dagelijks gemest, Krachtvoer in overleg en Deken / peeskappen service.

Wat zouden jullie voor deze stalling willen betalen?
Zit er verschil in de prijs, wanneer je in het bos kan rijden of in de polder?
Zit er verschil in de prijs wanneer je een 60x20 bak tot je beschikking hebt of een 40x20 bak?
Hoeveel uur wil jij jou paard naar buiten hebben?
Geeft een deken/peesbeschermer service jou een meerwaarde? (denk hierbij aan binnen/buiten zetten)
Zou jij afhaken omdat je paard op vlas staat?
Hoe zou jij het graag geregeld zien met krachtvoer?
Heb je nog overige tips/opmerkingen?

Paarden beleren
Je hebt een jong paard, maar wilt om wat voor reden dan ook, dat jou paard door iemand anders beleerd word.
Je wilt dat dit goed gebeurd en wilt daarom zeker weten dat je bij de juiste persoon uitkomt.
De persoon/stal ion kwestie bied aan service aan, dat zij eerst met de eigenaar in gesprek gaan over wat hij/zij verwacht van het beleren en gaat daarna ook eerst kennis maken met het paard.
Daarna zal uit wederzijds vertrouwen, geduld, maar ook consequentheid je paard beleerd worden van punt A tot punt Z. (denk hierbij aan, braaf meelopen, borstelen, optuigen, longeren, rijden in stap, draf, galop, halt en sturen op verfijnde en lichte hulpen zonder hulpteugels maar vanuit samenwerking, ontspanning en correct gebruik van de rug. hiervoor zal de tijd genomen worden en niks geforceerd worden. (uiteraad alles wat het paard al kent, word bevestigd en overgeslagen)

Zou je per week willen betalen, of per maand?
Wat zouden jullie hiervoor willen betalen (paard staat op de beleer stal)?
Het is ook mogelijk om je paard op eigen locatie te beleren, zou hiervoor je voorkeur uitgaan?
Zou dit iets aan de prijs veranderen?
Zou je bij het beleer proces betrokken willen zijn, en zo ja op welke manier?
In welk tijd bestek zou jij je paard beleerd willen hebben, of maakt het niet uit zolang het maar goed gebeurd?

Trainings stal:
Je wilt je paard graag verder laten trainen binnen de dressuur, dit kan van alles wezen.
Denk hierbij bijvoorbeeld aan een paard wat vervelend is onder het zadel, een paard wat lichter op de hulpen moet reageren of juist een paard wat zijn lichaam op een juiste manier moet leren gebruiken.
(dit zijn maar enkele voorbeelden, waarom je je paard verder zou willen laten trainen)
Deze training bestaat net als het beleren uit wederzijds vertrouwen en zal bestaan uit zowel onder het zadel als aan de longeerlijn. (indien gewenst alleen rijden of alleen longeren)

Zou jij gebruik willen maken van deze dienst?
Zo ja, waarom?
Zou je deze dienst graag aan huis laten komen, of je paard erheen brengen (kan ook per keer)?
Wat zou jij van deze dienst verwachten?
Wat zou jij voor deze dienst willen betalen als zij aan huis komen?
Wat zou jij voor deze dienst willen betalen als jij met je paard naar hun komt? (met of zonder stalling)
Wat vind je van deze dienst?

Aankoop en verkoop bemiddeling:
De naam zegt het eigenlijk al, je wilt een paard kopen en wij gaan jou helpen om het geschikt paard voor jou te vinden.
Jij hebt een paard welke verkocht moet worden maar het wil niet echt lukken.
Wij komen naar je toe, bespreken samen wat je verwacht van de verkoop en bespreken het plan van aanpak, daarna zullen wij je paard verkoop klaar rijden/trainen en zetten hem mooi op de foto en op internet om jou paard zo goed mogelijk verkocht te krijgen.

Wat zou jij willen betalen voor aankoop bemiddeling?
Wat zou jij hiervan verwachten en wat zouden jou eisen hierin zijn?
Wat zou jij willen betalen voor verkoop bemiddeling?
Hoe zou jij dit graag zien, en wat zouden jou eisen hierin zijn?

Voor nu laten wij het hier even bij, misschien komt er nog een vervolg.
Voor nu zijn wij heel erg benieuwd naar alle antwoorden en tips/opmerkingen.

Wij willen jullie vragen om enkel te reageren met antwoorden en geen discussie te starten om het topic overzichtelijk te houden!
Iedereen zal zijn eigen beeld en gedachtes hebben en dat is juist wat wij graag willen horen/lezen! :j

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Markt onderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 10:16

Ik verplaats dit topic van ED naar STW waar het hoort.

Mareeq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 10:27

Wil je een allround stal beginnen? En je bent 15?
In theorie kan alles! Succes.... *D

StalJonkboom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 11:23

Mareeq schreef:
Wil je een allround stal beginnen? En je bent 15?
In theorie kan alles! Succes.... *D

Wij zullen dit aanpassen, zijn 2 dames van 26 die dit alleen gaan starten als het rendabel is. Daarom zijn wij nu volop bezig met marktonderzoek en het schrijven van een plan waarin alle kosten en opbrengsten berekend worden. Daarnaast willen wij sowieso in de opstartfase beide een parttime baan aanhouden

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 11:27

Voor wat betreft pensionstal zou ik al afhaken bij box van 4 bij 3, ik zoek iets waar mijn paard vrije beweging heeft. Merk dat ik niet de enige ben, denk dat er veel vraag is naar paddock paradise achtige opzet van stalling.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 11:30

Welke regio denk je aan?
Dat maakt een zeer groot verschil namelijk. Waar ik in Groningen voor 200 een all-in stal heb met binnenbak zal dit rond Rotterdam eerder op de 350 uitkomen (zo heb ik wel eens gelezen tenminste, ik woon gelukkig in Groningen :P ).

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 11:39

Voor mij is enkel dit interessant;
Pensionstallen.
Een de pensionstal bied jullie een paardenbox, (4x3) een buitenrijbaan welke het hele jaar door goed berijdbaar is, uitrij mogelijkheden, weidegang, paddocks als het te nat is op het land en een ruime zadelkast.
Onbeperkt hooi, stallen op vlas, dagelijks gemest, Krachtvoer in overleg en Deken / peeskappen service
.

Wil die vragen best beantwoorden natuurlijk:

Wat zouden jullie voor deze stalling willen betalen?
220 euro max

Zit er verschil in de prijs, wanneer je in het bos kan rijden of in de polder? Ja, bos is wel interessant, polder niet wat mij betreft.

Zit er verschil in de prijs wanneer je een 60x20 bak tot je beschikking hebt of een 40x20 bak?
Wat mij betreft niet. Goede bodem en verlichting zijn van veel groter belang. Mocht het een stal worden van 10+ paarden dan zou een grotere bak of 1 bak en een longeercirkel wel een meerwaarde hebben.

Hoeveel uur wil jij jou paard naar buiten hebben?
In de winter: van 8.00 tot 17.00 of 18.00 uur, dus de uren dat het licht is.
In de zomer: van 8.00 tot 20.00 uur

Geeft een deken/peesbeschermer service jou een meerwaarde? (denk hierbij aan binnen/buiten zetten) Nee, mijn paard draagt alleen een exceemdeken en kap welke 24/7 om moeten blijven, verder niets.

Zou jij afhaken omdat je paard op vlas staat?
Vlas is prima zolang er voldoende ruwvoer wordt gegeven, anders graag een knabbellaagje stro er bij over/hoekje stro in de stal

Hoe zou jij het graag geregeld zien met krachtvoer?
2x daags kleine portie muesli met brok is voor mijn paard voldoende. Als ik de keuze zou hebben zou ik voor een vitaminekorrel gaan en verder niets.

Prijzen zijn vreselijk afhankelijk van de regio waar je staat. Ik woon in Salland en bij ons is er vrij veel 'paardenruimte' waardoor ik voor bovenstaande stal muv het uitmesten (doe ik zelf) een prijs van 180 euro per maand betaal. Dan sta ik op 1 km stappen vanaf een groot uitrijgebied (bos) en ook maar 1 km stappen van de rijvereniging af.

StalJonkboom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 13:40

troi schreef:
Welke regio denk je aan?
Dat maakt een zeer groot verschil namelijk. Waar ik in Groningen voor 200 een all-in stal heb met binnenbak zal dit rond Rotterdam eerder op de 350 uitkomen (zo heb ik wel eens gelezen tenminste, ik woon gelukkig in Groningen :P ).

Wij zitten zelf in midden Nederland, waar precies is nog onbekend.

Wij zijn vooral benieuwd naar wat jij als klant graag zou zien, afgezien van diverse locaties in Nederland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 13:54

StalJonkboom schreef:
Pensionstallen.
Wat zouden jullie voor deze stalling willen betalen? EUR 250,00
Zit er verschil in de prijs, wanneer je in het bos kan rijden of in de polder? Nee
Zit er verschil in de prijs wanneer je een 60x20 bak tot je beschikking hebt of een 40x20 bak? Nee
Hoeveel uur wil jij jou paard naar buiten hebben? Minimaal 2 uur
Geeft een deken/peesbeschermer service jou een meerwaarde? (denk hierbij aan binnen/buiten zetten) Ja zeker!
Zou jij afhaken omdat je paard op vlas staat? Als hij hier een allergie voor heeft, ja. Ik persoonlijk vind het fijner als de keus daar vrij in is.
Hoe zou jij het graag geregeld zien met krachtvoer? 3 x per dag. 08.00 krachtvoer en hooi 15.00 krachtvoer en hooi en 23.00 krachtvoer en hooi
-

Paarden beleren
Zou je per week willen betalen, of per maand? Per maand
Wat zouden jullie hiervoor willen betalen (paard staat op de beleer stal)? Mijn paard gaat niet naar een beleerstal. Maar rond de 150/200 voor 3 keer per week, op lokatie)
Het is ook mogelijk om je paard op eigen locatie te beleren, zou hiervoor je voorkeur uitgaan? Ja zeker, anders gebeurt het niet.
Zou dit iets aan de prijs veranderen? Goedkoper, omdat het degene die het paard beleerd geen stalling kost.
Zou je bij het beleer proces betrokken willen zijn, en zo ja op welke manier? Ja, ik zou graag alles direct willen zien hoe en wat. Zodat, zodra ik zelf op stap, zie hoe je het het beste kunt doen.
In welk tijd bestek zou jij je paard beleerd willen hebben, of maakt het niet uit zolang het maar goed gebeurd? Zadelmak + basis, in 1 maand.
-

Trainings stal:
Zou jij gebruik willen maken van deze dienst? Nee
Zo ja, waarom? -
Zou je deze dienst graag aan huis laten komen, of je paard erheen brengen (kan ook per keer)? -
Wat zou jij van deze dienst verwachten? -
Wat zou jij voor deze dienst willen betalen als zij aan huis komen? -
Wat zou jij voor deze dienst willen betalen als jij met je paard naar hun komt? (met of zonder stalling) -
Wat vind je van deze dienst? Ik zou liever les op lokatie willen, zodat je samen verder kan werken.
-

Wat zou jij willen betalen voor aankoop bemiddeling? Ik sta hier niet voor open dus beantwoorden heeft dan ook geen zin.
Wat zou jij hiervan verwachten en wat zouden jou eisen hierin zijn? -
Wat zou jij willen betalen voor verkoop bemiddeling? -
Hoe zou jij dit graag zien, en wat zouden jou eisen hierin zijn? -
-

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 14:11

Wat zouden jullie voor deze stalling willen betalen? In groningen 175 euro
Zit er verschil in de prijs, wanneer je in het bos kan rijden of in de polder? Met goede toegang tot bos (dus niet eerst langs een drukke weg) wil ik tot 200 gaan
Zit er verschil in de prijs wanneer je een 60x20 bak tot je beschikking hebt of een 40x20 bak? Bij een rustige stal niet. Bij een grote stal zou ik een 40x20 bak niet een optie vinden.
Hoeveel uur wil jij jou paard naar buiten hebben? Minstens 6 uur, ook als het rotweer is! Paarden moeten bewegen is mijn visie
Geeft een deken/peesbeschermer service jou een meerwaarde? (denk hierbij aan binnen/buiten zetten) . Ja
Zou jij afhaken omdat je paard op vlas staat? Nee mits er onbeperkt ruwvoer is, dus nooit zonder staan
Hoe zou jij het graag geregeld zien met krachtvoer? Zelf kopen stalhouder geeft het

Zou je per week willen betalen, of per maand? Per maand.
Wat zouden jullie hiervoor willen betalen (paard staat op de beleer stal)? Geen idee wat normale prijzen zijn
Het is ook mogelijk om je paard op eigen locatie te beleren, zou hiervoor je voorkeur uitgaan? Ja zeker
Zou dit iets aan de prijs veranderen? Dan zou ik per sessie willen betalen.
Zou je bij het beleer proces betrokken willen zijn, en zo ja op welke manier? Ik wil er altijd bij mogen zijn.
In welk tijd bestek zou jij je paard beleerd willen hebben, of maakt het niet uit zolang het maar goed gebeurd? Ik doe al het voorwerk en lever een zadelmak netjes opgevoed paard af (zowel op eigen terrein als buiten) dat aan dubbele teugel al de overgangen en het sturen kent. Dan ga ik er vanuit dat het ruitermak maken in een maand moet lukken.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 14:31

Pensionstallen.
Onbeperkt hooi, stallen op vlas, dagelijks gemest, Krachtvoer in overleg en Deken / peeskappen service.

Wat zouden jullie voor deze stalling willen betalen? Dat ligt er helemaal aan waar het is. Zuid Limburg, Noord Oost polder, Rotterdam e.o. is niet te vergelijken.
Zit er verschil in de prijs, wanneer je in het bos kan rijden of in de polder? Voor mij niet.
Zit er verschil in de prijs wanneer je een 60x20 bak tot je beschikking hebt of een 40x20 bak Ja. En een binnenbaan maakt ook verschil.
Hoeveel uur wil jij jou paard naar buiten hebben? Rond de 6 uur.
Geeft een deken/peesbeschermer service jou een meerwaarde? (denk hierbij aan binnen/buiten zetten) Ja, meerwaarde.
Zou jij afhaken omdat je paard op vlas staat? Ja. Ik wil mijn paard op stro hebben.
Hoe zou jij het graag geregeld zien met krachtvoer? Vol pension. Dus stal eigenaar voert.

Paarden beleren
Je hebt een jong paard, maar wilt om wat voor reden dan ook, dat jou paard door iemand anders beleerd word.
Je wilt dat dit goed gebeurd en wilt daarom zeker weten dat je bij de juiste persoon uitkomt.
De persoon/stal ion kwestie bied aan service aan, dat zij eerst met de eigenaar in gesprek gaan over wat hij/zij verwacht van het beleren en gaat daarna ook eerst kennis maken met het paard.
Daarna zal uit wederzijds vertrouwen, geduld, maar ook consequentheid je paard beleerd worden van punt A tot punt Z. (denk hierbij aan, braaf meelopen, borstelen, optuigen, longeren, rijden in stap, draf, galop, halt en sturen op verfijnde en lichte hulpen zonder hulpteugels maar vanuit samenwerking, ontspanning en correct gebruik van de rug. hiervoor zal de tijd genomen worden en niks geforceerd worden. (uiteraad alles wat het paard al kent, word bevestigd en overgeslagen)

[i]Zou je per week willen betalen, of per maand? Dat ligt er aan. Dit is me te theoretisch. Als ik vind dat die persoon het slecht doet E 0,-- Ik bepaal zelf wie mijn paard beleert.
Wat zouden jullie hiervoor willen betalen (paard staat op de beleer stal)? Zie hierboven.
Het is ook mogelijk om je paard op eigen locatie te beleren, zou hiervoor je voorkeur uitgaan?
Zou dit iets aan de prijs veranderen? Zie hierboven.
Zou je bij het beleer proces betrokken willen zijn, en zo ja op welke manier? ZIe hierboven. Het hangt allemaal af van hoe goed of hoe slecht de trainer is.
In welk tijd bestek zou jij je paard beleerd willen hebben, of maakt het niet uit zolang het maar goed gebeurd? Voor zolang als het nodig is. Deze vraag geeft voor mij al aan dat hier niet heel veel ervaring mee is.

Trainings stal:
Je wilt je paard graag verder laten trainen binnen de dressuur, dit kan van alles wezen.
Denk hierbij bijvoorbeeld aan een paard wat vervelend is onder het zadel, een paard wat lichter op de hulpen moet reageren of juist een paard wat zijn lichaam op een juiste manier moet leren gebruiken.
(dit zijn maar enkele voorbeelden, waarom je je paard verder zou willen laten trainen)
Deze training bestaat net als het beleren uit wederzijds vertrouwen en zal bestaan uit zowel onder het zadel als aan de longeerlijn. (indien gewenst alleen rijden of alleen longeren)

Zou jij gebruik willen maken van deze dienst?
Zo ja, waarom? Zie ook weer boven. Ik ken jou/jullie niet. Ik ken mijn (niet makkelijke) pony. Ik bepaal wie er op gaat als ik diegene ken, wil laten rijden, etc.
Zou je deze dienst graag aan huis laten komen, of je paard erheen brengen (kan ook per keer)?
Wat zou jij van deze dienst verwachten? Een goede training.
Wat zou jij voor deze dienst willen betalen als zij aan huis komen? Ja
Wat zou jij voor deze dienst willen betalen als jij met je paard naar hun komt? (met of zonder stalling) Geen idee.
Wat vind je van deze dienst? Goed, als de trainer goed is.

De naam zegt het eigenlijk al, je wilt een paard kopen en wij gaan jou helpen om het geschikt paard voor jou te vinden.
Wij komen naar je toe, bespreken samen wat je verwacht van de verkoop en bespreken het plan van aanpak, daarna zullen wij je paard verkoop klaar rijden/trainen en zetten hem mooi op de foto en op internet om jou paard zo goed mogelijk verkocht te krijgen.

Wat zou jij willen betalen voor aankoop bemiddeling? Geen idee. Ik weet niet hoe goed jullie hier in zijn.

Mijn algemene opmerking: ik ga niet dingen "inkopen" van een stal als ik de persoon niet ken. Niet ken qua rijden, trainen, lesgeven, reputatie. Dus een nieuwe stal die nog onbekend is, zal ik misschien als pensionklant wel gaan staan. (Uitmesten en voeren kan iedereen wel). Maar ze mogen niet aan mijn paard komen. Eerst maar eens zien hoe ze dat doen.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 17:06

Het is niet handig om naar de wensen van mensen te kijken als uitgangspunt, omdat die nogal verschillend zijn en je [b]vanzelf wel de groep trekt die bij jouw bedrijfsvoering past.[b]

Sta dus vooral stil bij paarden welzijn, daar de meeste mensen dat belangrijk vinden, en TIP: zorg voor een fatsoenlijke kantine. Daar valt veel winst te halen. Daar maken nl niet alleen de pensionklanten gebruik van maar ook en wellicht vooral, meegenomen mensen. Hoe gezelliger (en warm in de winter, koel in de zomer) die is hoe langer men blijft hangen en hoe meer men gebruikt en hoe minder erg men het vindt om op een ander te moeten wachten.
Wil je geen aanhang op je erf, dan laat je de kantine weg, maar zelf vind ik dergelijke bedrijven niet echt prettig al heb ik er wel gestaan.

Een wc die altijd toeganklijk is en niet alleen wanneer de kantine open is, is trouwens ook belangrijk.
Ik heb op pensionstallen gestaan zonder wc of alleen een wc in de kanine die alleen bepaalde uren open was, en ik vond dat een ramp.

Verder zijn er dingen belangrijk als waar en hoe sla je je mest op en hoe laat je het afvoeren en wat kost dat, en waar sla je de stalbodembedekking en ruwvoer op. En wat doe je met krachtvoer, bulk in een silo, of in zakken die je leegt in een container van het een of andere soort. Heb je een leveraar in de buurt van dat alles en hoe vaak kan die langskomen, welke producten heeft hij en duur wordt dat?

Hoe duur wordt de aanleg en het onderhoudt van een en ander? Hoeveel grond kun je erbij krijgen en is dat geschikt voor begrazing? Hoe duur wordt veilig omheinen? Hoeveel paaden is je max?
Hoeveel personeel heb je nodig? Is een trainingsmolen handig?

Dat zijn namelijk veel meer de dingen die bepalen hoe duur je moet zijn om rond te kunnen komen.
Overigens kun je voor veel faciliteiten apart geld vragen bv voor warm water in de spuitruimte, solarium, trainingsmolen etc. Mensen vinden het over het algemeen niet erg om voor luxe wat extra betalen, vooral niet als ze daarin een keuze hebben. Ze vinden het vervelender om veel te betalen terwijl ze weinig van bestaande faciliteiten gebruiken.

Iets waar je ook stil bij kunt staan is hoeveel dierenartsen er in de buurt zijn en hoe snel die er kunnen zijn in een noodgeval.

Oftwel werk juist wél eerst je eigen bedrijfsvoering uit en pols dan hoveel belangstelling daar voor is, en kijkt ook of er een concurent in de buurt is en wat die heeft. Barst die uit zijn voegen, en heeft die een wachtlijst dan kun je gemakkelijk met eenzelfde soort bedrijf daar in de buurt komen.
Loopt die slecht, probeer dan uit te vinden waar het aan ligt en doe het anders.

Dit gezegd, soms ligt hoe druk het ergens is gewoon aan de persoon die het runt en niet zo zeer aan de faciliteiten.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 17:21

StalJonkboom schreef:
Beste Boktleden,

Wij zijn bezig met het oprichten van een eigen bedrijf.
De verdere wie/wat/waar laten wij nog even achterwegen want zo ver is het voorlopig nog niet.

Maar wat ons opgevallen is, is dat de prijzen in de paarden wereld behoorlijk verschillen en zo ook het vraag en aanbod,en wij vroegen ons af, wat de klant nou eigenlijk hiervan vind, wat zijn normale prijzen en wat is goedkoop/duur.
Maar vooral, waar is de klant eigenlijk naar op zoek, en waarna juist niet?

Laten we beginnen bij het begin,
Graag je antwoorden zo veel mogelijk onderbouwen zodat we er echt wat mee kunnen! :)

Pensionstallen.

Wat zouden jullie voor deze stalling willen betalen? 220 zonder binnenbak, 250 met binnenbak
Zit er verschil in de prijs, wanneer je in het bos kan rijden of in de polder? nee
Zit er verschil in de prijs wanneer je een 60x20 bak tot je beschikking hebt of een 40x20 bak? voor mij is een binnenbak veel belangrijker
Hoeveel uur wil jij jou paard naar buiten hebben? 6-8 uur per dag
Geeft een deken/peesbeschermer service jou een meerwaarde? (denk hierbij aan binnen/buiten zetten) jazeker
Zou jij afhaken omdat je paard op vlas staat? niet per se
Hoe zou jij het graag geregeld zien met krachtvoer?volpension. Pensioneigenaar voert
Prijzen zijn heel erg lokatie-afhankelijk.....maar dat heb je al eerder gehoord

Paarden beleren

Zou je per week willen betalen, of per maand? speelt niet, dus kan ik er beter geen antwoord op geven, dat vervuilt je onderzoek alleen maar....
Wat zouden jullie hiervoor willen betalen (paard staat op de beleer stal)?
Zou dit iets aan de prijs veranderen?
Zou je bij het beleer proces betrokken willen zijn, en zo ja op welke manier?
In welk tijd bestek zou jij je paard beleerd willen hebben, of maakt het niet uit zolang het maar goed gebeurd?

Trainings stal:

Zou jij gebruik willen maken van deze dienst? Speelt niet, dus kan ik er beter geen anwtoord op geven: het vervuilt je onderzoek alleen maar.
Zo ja, waarom?
Wat zou jij van deze dienst verwachten?
Wat zou jij voor deze dienst willen betalen als zij aan huis komen?
Wat zou jij voor deze dienst willen betalen als jij met je paard naar hun komt? (met of zonder stalling)
Wat vind je van deze dienst?

Wat zou jij willen betalen voor aankoop bemiddeling? Speelt niet, dus kan ik er beter geen anwtoord op geven: het vervuilt je onderzoek alleen maar.

Voor nu laten wij het hier even bij, misschien komt er nog een vervolg.
Voor nu zijn wij heel erg benieuwd naar alle antwoorden en tips/opmerkingen.

Wij willen jullie vragen om enkel te reageren met antwoorden en geen discussie te starten om het topic overzichtelijk te houden!
Iedereen zal zijn eigen beeld en gedachtes hebben en dat is juist wat wij graag willen horen/lezen! :j

StalJonkboom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-16 17:11

Heel erg bedankt voor de tot nu toe vele reacties, wij zijn hier erg blij mee!
Zowel via pb als hier in het topic zelf. :)

Wij hopen dat er nog meer bokt leden de tijd willen nemen om onze vragen te beantwoorden.
Tot nu toe lijken onze plannen zeker rendabel gezien de antwoorden die jullie ons al gegeven hebben.

mocht je de vragenlijst invullen maar je eigen paard niet willen laten beleren/doorrijden is het wel mogelijk om de vragen te beantwoorden naar wat jij hierover denkt, zodat we hier toch wat mee kunnen doen.

Vriendelijke groet,
Stal Jonkboom

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 12:28

TS heeft genoeg informatie gekregen, iedereen bedankt.
Ik plaats hier een opruimslotje.