allereerst mijn excuses als hier al een topic over loopt, met de zoekfunctie kwam ik alleen oude topics tegen en sinds de technologie snel verandert besloot ik een nieuwe te openen.
Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen met een goede manier om beter internet te krijgen op zolder. Wij hebben sinds een paar jaar glasvezel. Het router staat op de begane grond, in de meterkast.
Ik heb wel internet op mijn laptop op zolder, maar deze is erg traag. Te traag om met goed fatsoen een youtube filmpje te kijken. Nou wil ik stiekem toch wel erg graag weer gaan gamen (heb erg lang world of warcraft gespeeld, maar gestopt wegens internet problemen) en dat trekt dit internet dus echt niet.
Mijn mobiele telefoon pakt het internet op zolder meestal uberhaupt niet. Mijn laptop pakt het dus wel, maar traag. TV zit op Digitenne, extern dus.
Nou ben ik zelf gaan kijken maar ik kom er niet uit. Kabel trekken is eigenlijk geen optie, dit wil mama absoluut niet hebben. Wifi repeaters hoor ik )van mede gamers) niet zo'n hele positieve verhalen over qua snelheid. Nou zag ik ook de optie home plug ofzo voorbij komen? maar dit snap ik niet zo goed.
Dus ik hoopte stiekem dat iemand er iets meer vanaf weet en me wil helpen

Groetjes, Renee
maar dit is wat wij getraind krijgen bij Ziggo). Daarnaast moet je die ook op een plek zetten waar het signaal nog goed is, daar versterkt hij het namelijk. Dat is dus ook niet echt handig.