Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
amoj schreef:Ik heb geen vriendinnen, ga daarom ook nooit stappen. Mede daarom heb ik een beetje die angst dat ik nooit iemand tegen ga komen; ik kom bijna nergens.
Ik werk veel, heb stage of ga naar school. Maar dat zijn geen plekken waar ik leuke jongens tegen ga komen.
Het is ook helemaal niet zo dat ik wil gaan "zoeken", maar ik kom gewoon nergens.
Iig fijn dat ik niet de enigste ben...

amoj schreef:Ik heb geen vriendinnen, ga daarom ook nooit stappen. Mede daarom heb ik een beetje die angst dat ik nooit iemand tegen ga komen; ik kom bijna nergens.
Ik werk veel, heb stage of ga naar school. Maar dat zijn geen plekken waar ik leuke jongens tegen ga komen.
Het is ook helemaal niet zo dat ik wil gaan "zoeken", maar ik kom gewoon nergens.
Iig fijn dat ik niet de enigste ben...
amoj schreef:Tja, wist niet zo goed hoe ik het anders moet noemen. Maar zo voelt het wel.
Vandaag is weer eens zo'n dag. Zo'n dag dat alles tegenzit. Ik ben moe, heb geen weekend gehad, werk weer keihard en voel me only lonely.
Volgende maand wordt ik 20, nog nooit een relatie gehad.

Sunrise_ schreef:Los van alle tips die al gegeven zijn en het feit dat je ook gewoon jong bent, is het altijd een beetje een dooddoener voor mij persoonlijk wanneer er gezegd wordt 'maar je bent nog zo jong' (hoewel ik het wel snap). Alsof je pas behoefte kunt hebben aan een maatje als je ergens in de 30 bent omdat 'de tijd dan wel begint te dringen'. Of je nou 20, 25, 35 of 85 bent, het lijkt me niet gek dat je die behoefte hebt. De vraag is echter hoe je met die behoefte omgaat en wat voor plek het in je leven inneemt. Het lijkt me gezond wanneer een relatie een aanvulling is en geen invulling.