ERR_CONNECTION_RESET ???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

ERR_CONNECTION_RESET ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-16 14:58

Voor de techneuten onder ons.. Wie kan mij helpen?

Al een aantal weken hebben wij op kantoor problemen met op een specifieke webshop te komen. Deze webshop gebruiken wij met enige regelmaat om producten te bestellen. Nu moet ik op jacht naar een nieuwe printer waarbij deze webshop ook opties heeft. Ik zou natuurlijk kunnen bellen maar het is nogal gek te noemen dat alleen deze website problemen geeft. Aan de webshop lijkt het niet te liggen, deze heb ik vanmiddag gebeld en deze hebben het na laten kijken door hun ICT afdeling.

De volgende melding ontvangen wij na een tijdje geprobeerd hebben de website te bereiken:

Citaat:
Deze webpagina is niet beschikbaar

ERR_CONNECTION_RESET

Wat kan het nog zijn? En nog beter, hoe los ik het op? Kan ik het wel zelf oplossen?

EDIT: Overigens werk ik vaak met google chrome maar dit speelt zich ook af op internet explorer. Er staat ook windows edge op de computers maar deze werkt helemaal niet. Alle collega's hebben het met deze website.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:35

friendly

Re: ERR_CONNECTION_RESET ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 08:51

Dat wist ik ook wel. Zij hadden hun ICT afdeling ernaar laten kijken. Zal zo eens je links bekijken. Hopelijk kan ik het oplossen. Had alleen de storingsnaam gegoogled....

friendly

Re: ERR_CONNECTION_RESET ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 09:58

Helaas hebben je links niet tot de oplossing geleid. Erg vervelend maar goed. Probeer nog wat verder te zoeken. Had de links wel al eens gezien maar gezien de technische termen die ik niet machtig ben had ik ze niet goed bekeken. Dan is het toch iets makkelijker in het Nederlands. Lastig..