Extra plankje in kruidenrek, waar kopen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Extra plankje in kruidenrek, waar kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-16 21:49

In onze keuken (jaar of tien oud, geen idee waar vandaan) zit een heel handig kruidenrek. Dit ding is net als een normale hoge lade, maar dan smaller dus. Nu zitten er twee plankjes in, maar dit is te weinig voor ons om de kruiden kwijt te kunnen. Daarbij past er nog makkelijk een tussen. Ik wil dus graag een extra plankje/rekje kopen, maar ik heb geen idee waar ik iets kan vinden wat hierop lijkt, of hetzelfde is. Iemand hier enig idee, of wellicht hoe ik hier achter kan komen?

Zo ziet 'ie eruit:

AfbeeldingAfbeelding

Sorry voor de mega foto's, krijg ze niet kleiner of in link :')

Annenas

Re: Extra plankje in kruidenrek, waar kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 21:53

bij de ikea misschien ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 21:56

Ikea of een willekeurige keukenzaak even binnen lopen. Een keukenzaak kan wat lastig doen omdat ze er weinig tot niets op verdienen, maar de meesten zullen dit gewoon kunnen bestellen als los onderdeel.
Immers, als het stuk zou gaan binnen garantie oid, moeten zij ook een nieuwe leveren.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 22:19

Als je even goed aan de binnenkant van je lades of deurtjes kijkt kun je vast wel ergens een merkje vinden. Dan kun je gelijk de merknaam doorgeven.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-16 22:40

Cissy, dat heb ik geprobeerd maar ik kan niks vinden helaas. Heb d'r op m'n kop onder gehangen maar niets kunnen zien :') Het systeem met de gaatjes doet mij denken aan ikea (zoals de billy-boekenkasten), maar misschien gebruiken andere merken dat ook wel.

Ikea kan ik natuurlijk weleens proberen ja! Wie weet hebben ze wat soortgelijks ook. Ik zie net dat mandemakers daar vlakbij zit, dus dan probeer ik ze allebei wel even :) Dank voor de tips.