Ik besmeer hem meestal helemaal. En dan in stukken schuin afsnijden, dan zie je niet zo goed dat het niet netjes is.
faunty
Geplaatst: 26-02-16 19:04
snelle Turkse pizza : http://www.lekkerensimpel.com/snelle-turkse-pizza/ ook lekker als borrelhapje in plakjes als je de wraps rolt , en dan een uurtje in de koelkast legt met vershoudfolie erom en ze dan snijdt blijven ze wel mooi in plakjes
Kruideboter, komkommer en gerookte kipfilet reepjes
Iris82
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-16 20:28
ClaudiaHS schreef:
Roos_M schreef:
Om hem strak te krijgen;
Strakoprollen in aluminiumfolie en dan ik de koelkast leggen. Pas snijden voor opdienen.
dit doe ik ook. En gebruik altijd de roomkaas van de Aldi of de Lidl
Is dat met of zonder kruiden?
M_D_H
Geplaatst: 26-02-16 20:33
Gerookte kip met kruidenkaas en ijsbergsla.
Gerookte zalm met kruidenkaas en ijsbergsla
Carpaccio met pesto parmazaamse kaas en rucola en pijnboompitten
Tonijnsalade (tonijnmoot uit blik, mayonaise, appel, paprika, ei en kruiden naar smaak) ijsbergsla (deze heb ik laatst voor het eerst gemaakt en sloeg erg aan)
Gebruik van de roomkaas wisselt, bij degene met honing altijd zonder kruiden en verder is het allebei lekker dus maakt het niet zo veel uit. Bij de komkommer en zalm heb ik zelf vaak een voorkeur voor roomkaas met kruiden. Zonder kruiden kan ook, maar dan zou ik nog wat extra peper oid toevoegen.
Die van de Aldi is zonder kruiden, wit doosje/blauwe deksel. Als je met kruiden wil kan je ook de Val Blanc uit de koeling gebruiken. Lidl heeft met en zonder kruiden dacht ik.