Mijn broertje heeft gevraagd of mijn zoontje de ringen wil komen brengen en verder hebben de kinderen niet echt taakjes die dag.
Voor mijn zoontje was ik aan het kijken naar een pantalon, blouse en jasje (eventueel met strikje of stropdas). Al een leuk setje gezien, maar ik heb voorbij horen komen dat het pak van mijn broertje donkerblauw is en dit setje was zwart. Zou dat toch kunnen of kan ik toch beter naar iets anders gaan kijken? Leuke ideeën zijn altijd welkom :-D
Voor mijn dochtertje weet ik het eigenlijk helemaal nog niet. Al wel verschillende leuke jurkjes voorbij zien komen (normaal zijn wij helemaal niet zo van de jurkjes, maar vind het voor op een bruiloft wel mooi). Maar sommige vraag ik me af of die niet TE zijn, aangezien ze geen taakje heeft deze dag. Ook zijn wij niet zo van het roze (een accentje of een randje is geen probleem, maar liever niet helemaal roze). EN de meeste jurkjes hebben alleen bandjes over de schouders. 8 april is zo'n datum dat het weer nog alle kanten op kan. Dus hoe kan ik zorgen dat mijn kleine meid het die dag niet koud heeft.
Zoals wel duidelijk heeft mamma niet zo veel verstand van mode. Normaal is het hier thuis gewoon lekker spijkerbroek en t-shirt, maar voor het huwelijk van mijn broertje wil ik ze toch wel netjes gekleed hebben.
Pappa zal wel in een pak gaan (zwart of donkerblauw heeft ie beide eentje hangen). En mamma weet eigenlijk zelf ook nog niet zo goed wat ze aantrekt. Die moet nog een keertje gaan shoppen. Dus mochten mensen nog ideeën hebben
Vooral de jongens setjes vind ik leuk.