Kleding bruiloft dreumes en peuter?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IndyPascalle

Kleding bruiloft dreumes en peuter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-16 16:01

Over anderhalve maand gaat mijn broertje trouwen en nu ben ik voor de kids (meisje van 2 jaar en jongetje van 3,5 jaar)vast een beetje aan het rondkijken naar leuke kleding voor die dag.
Mijn broertje heeft gevraagd of mijn zoontje de ringen wil komen brengen en verder hebben de kinderen niet echt taakjes die dag.

Voor mijn zoontje was ik aan het kijken naar een pantalon, blouse en jasje (eventueel met strikje of stropdas). Al een leuk setje gezien, maar ik heb voorbij horen komen dat het pak van mijn broertje donkerblauw is en dit setje was zwart. Zou dat toch kunnen of kan ik toch beter naar iets anders gaan kijken? Leuke ideeën zijn altijd welkom :-D

Voor mijn dochtertje weet ik het eigenlijk helemaal nog niet. Al wel verschillende leuke jurkjes voorbij zien komen (normaal zijn wij helemaal niet zo van de jurkjes, maar vind het voor op een bruiloft wel mooi). Maar sommige vraag ik me af of die niet TE zijn, aangezien ze geen taakje heeft deze dag. Ook zijn wij niet zo van het roze (een accentje of een randje is geen probleem, maar liever niet helemaal roze). EN de meeste jurkjes hebben alleen bandjes over de schouders. 8 april is zo'n datum dat het weer nog alle kanten op kan. Dus hoe kan ik zorgen dat mijn kleine meid het die dag niet koud heeft.

Zoals wel duidelijk heeft mamma niet zo veel verstand van mode. Normaal is het hier thuis gewoon lekker spijkerbroek en t-shirt, maar voor het huwelijk van mijn broertje wil ik ze toch wel netjes gekleed hebben.

Pappa zal wel in een pak gaan (zwart of donkerblauw heeft ie beide eentje hangen). En mamma weet eigenlijk zelf ook nog niet zo goed wat ze aantrekt. Die moet nog een keertje gaan shoppen. Dus mochten mensen nog ideeën hebben ;-)

nicolanca

Re: Kleding bruiloft dreumes en peuter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 16:09

Kan je dochtertje niet een heel mooi vest(je) aan over haar jurkje (zie superlieve vestjes op dit moment in een stampotreclame voorbijkomen)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 16:10

Kijk eens bij de feestmode op nextdirect. Erg leuk en betaalbaar.
Voor je zoontje wellicht kaki of lichtblauw?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 16:12

Waarom vraag je je broer niet of hij een bepaald idee heeft mbt de kleding van je zoontje?

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 16:14

Je zou hier eens kunnen kijken. Is overigens geen dump met rommel van 70 jaar terug, de naam is wat ongelukkig gekozen ooit...
https://www.humpiedump.nl/

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 16:18

Ik zou wel iets nemen dat daarna ook gedragen kan worden.

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 16:20

Geen idee wat voor maten kinderen van die leeftijd hebben, maar op de H&M site hebben ze echt een paar schattige setjes voor kinderen staan. :) Vooral de jongens setjes vind ik leuk.

De meisjes zijn inderdaad vooral roze, en dat is ook niet zo mijn ding.

hafrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 16:31

Voor de kleine man een leuk pakje in ecru kleur. Broek met giletje of zo. Voor de meid ook een jurkje in ecru kleur en dan gewoon een mooi vestje erbij voor de kou.
Matchen ze samen mooi en past bij donker blauw en zwart.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 16:46

Suits you well, heeft allemaal nette kleertjes voor kinderen. Geen idee waar je woont..?

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 16:46

Mango en Zara hebben vaak wel mooie spullen. Denk dat een gilet met een blouse wel leuk is. Jurkjes kan je gewoon een bolero overheen doen. Jottum heeft ook hele mooie jurkjes, maar dat is vrij prijzig.

Je kan eventueel nog overwegen om een rokje te doen met een shirt en een vestje. Heb ik ook gedaan bij een bruiloft en stond heel erg leuk.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 16:47

Kijk op aliexpres niet duur , en erg leuke kleding ,

Vestje of bolero over het jurkje ,

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 16:56

Ze krijgen deze week bij steps ook allemaal super schattige jurkjes vanaf maat 92! Oh lees net verkrijgbaar vanaf 19 maart.

Ik heb voor mijn dochters voor een tientje hele leuke jurkjes op aliexpress gekocht. Die zijn ook onze bruidsmeisjes. Maar gezien de bruiloft al over 1.5 maand is weet ik niet of ze dan op tijd binnen zullen zijn. Bij primark hebben ze ook heel leuke jurkjes.

Vriendin haar zoontje had een soort van ecru blazer aan op een bruiloft met een stoere pantalon eronder. Zag er ook heel gaaf uit en matcht ook mooi bij blauw.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Kaygee op 26-02-16 17:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 16:59

Zoontje in een blouse + jasje + strikje en gewoon een spijkerbroek? Dan geeft het ook niet als hij op een (vuile) grond gaat spelen.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:05

Kun je niet in plaats van bruiloftkleding een leuk oppasadresje zoeken voor de kinderen? Ze zijn 2 en 3,5! Wat moeten ze op die leeftijd op een bruiloft? Die duurt vaak lang en gaat tot laat door, mensen doen andere dingen dan tijdens het dansen uitkijken dat ze geen kind omlopen, je hebt momenten die je niet wilt verstoren met erdoorheen roepende kinderen ("wat is daarop uw ant..." "KIJK! TANTE X HEEFT EEN GEKKE JURK AAN!") en waar het bovenal voor het bruidspaar en de gasten die wél begrijpen wat er gebeurt ook leuk moet zijn.

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:06

Next direct moest ik idd ook meteen aan denken.
Hebben ze leuke nette kleren.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:09

oomens schreef:
Kun je niet in plaats van bruiloftkleding een leuk oppasadresje zoeken voor de kinderen? Ze zijn 2 en 3,5! Wat moeten ze op die leeftijd op een bruiloft? Die duurt vaak lang en gaat tot laat door, mensen doen andere dingen dan tijdens het dansen uitkijken dat ze geen kind omlopen, je hebt momenten die je niet wilt verstoren met erdoorheen roepende kinderen ("wat is daarop uw ant..." "KIJK! TANTE X HEEFT EEN GEKKE JURK AAN!") en waar het bovenal voor het bruidspaar en de gasten die wél begrijpen wat er gebeurt ook leuk moet zijn.

Uh,onze dochter van toen 3 vond het prachtig ze heeft het er nog elke dag over, onze bruiloft en die van me zus. Toen was ze 2.5 ...beetje een dwaze opmerking van je.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:12

Mijn broertje liep vroeger altijd met dit soort gelegenheden in een spencertje, was echt super schattig!
Is wel een beetje netjes, maar niet too much.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:13

oomens schreef:

Hun oom en tante trouwen. Die willen dat de kinderen er bij zijn en zoontje is ringdrager. Ik trouw ook binnenkort en wil al mijn neefjes en nichtjes ook bij de ceremonie <5 jaar. Dat je ze voor avondfeest naar een oppas brengt okee. Maar als oom en tante aangeven dat zij ze erbij willen hebben, dat dus gewoon doen :)

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:16

fotos heb ik op feb van twee jurken welke maat heeft je dochtertje ??

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:19

Mijn zwager gaat in september trouwen. Mijn kleine man is dan 14 maanden. Hij hoort er gewoon bij hoor met de plechtigheid en de foto's!
Daarna gaat hij wel lekker naar de oppas
Het is directe familie dus zou ook niet willen dat ie er niet bij zou horen
Oppas staat standby dus mocht ie een huildag hebben kan hij zo opgepikt worden.

Maar dat was niet het doel van dit topic

Ik lees goede verhalen over humpydumpy! vind wel prijzig voor 1 dag..
Misschien is er nog een goedkoper alternatief

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:42

Donna89 schreef:
Mijn zwager gaat in september trouwen. Mijn kleine man is dan 14 maanden. Hij hoort er gewoon bij hoor met de plechtigheid en de foto's!
Daarna gaat hij wel lekker naar de oppas
Het is directe familie dus zou ook niet willen dat ie er niet bij zou horen
Oppas staat standby dus mocht ie een huildag hebben kan hij zo opgepikt worden.

Maar dat was niet het doel van dit topic

Ik lees goede verhalen over humpydumpy! vind wel prijzig voor 1 dag..
Misschien is er nog een goedkoper alternatief

Welke maten heeft je dochtertje,?

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:43

Ik denk dat je ts bedoeld?
Ik heb geen dochtertje.. haha

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:45

Donna89 schreef:
Ik denk dat je ts bedoeld?
Ik heb geen dochtertje.. haha

Oeps ja die bedoel ik haha

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:46

[img]https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10206221912737103&l=eee072de79[\img]

Willemijnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:54

tijdens de trouwerij van mijn nicht hadden de jongens
een mooie spijkerbroek aan of een zwarte broek met
een wit overhemd en een vlinderdasje