Nagini schreef:Ik zou ook geen diazapam kunnen slikken voor een vlucht.. bij mij is het 45 min en dan ga ik knock out..
Aangezien je board en dan nog door de hele veiligheidscheck moet (ze willen niet dat je slaapt tijdens dat praatje) zul je toch nog even wakker moeten blijven.. Ook blijf ik wakker tijdens het opstijgen..
Je kan overigens wel andere slaaptabletten gebruiken. Ik heb in Nieuw Zeeland Unisom Sleepgels gekocht, aangezien ik eerst een 13 uur vlucht en toen nog 9,5 uur had.
Ik zou voor zoiets gaan, maar dat is vooral omdat ik op diazapam echt weg ben en niet wakker te krijgen ben (vind ik geen fijn idee op 'n vlucht in geval van noodzaak, of uitdroging (wat je sneller krijgt op 'n vlucht) plus ik ben daarna half dronken/high ervan..
Maar goed, weet niet hoe jij erop reageerd. Zou voor iets minder sterke gaan.. maar aan de andere kant er zijn er genoeg die een half valiumpje nemen voordat ze vliegen.
Ik reageer er idd ook vrij heftig op. Compleet stoned gevoel etc. Na een halfuur ben ik dan ook volledig ingekakt, geen controle meer qua coördinatie etc. Daarom is het denk ik niet heel handig om het voor het inchecken te doen..
connie64 schreef:hoi ts ja hoor mag mee in je handbagage.Hier ook een gebruiker en ben er ook mee naar thailand gevlogen,wel met dokterspaspoort.
Heb je t al eens eerder gebruikt>anders zou ik t thuis toch eerst even testen,het heeft niet altijd het gewenste effect bij iedereen!
Vlieg je alleen of heb je iemand bij je?Ik word namelijk zo stoned als een garnaaal ervan,praat met dubbele tong en kijk heul raar uit mn ogen.Mn man doet dan altijd het woord en helpt me.
Ik slik ook wel een flinke dosis hoor,ben claustrofobisch!
Heb het zeker vaker genomen! Dus weet en ken de effecten ervan. Ik vlieg helemaal alleen.
Dokterspaspoort moet ik dus echt zien te regelen..
Suzanne F. schreef:Ik denk zelf dat als je 2 pilletjes in de handbagage hebt, dat niemand daarover valt. Dat valt echt niet op in de scanner van de handbagage, niemand die dat interessant vindt. Heel veel mensen hebben wat medicijnen in de handbagage, paracetamol/anticonceptie etc.
Daar heb je zeker een punt ja!
Kentaro schreef:Je zou dan heen net voordat je incheckt je diazepam kunnen nemen en voor terug iets van bijvoorbeeld dr. Vogel Passiflora?!
Daar ga ik eens naar kijken! Mag dat dus wel in je handbagage
Trouwens, mag diazepam wel in je koffer? Mits je dan zo'n medisch papoort hebt. Ik zou eerlijk gezegd zelf niet weten hoe ik dat moet regelen op korte termijn. HA is net op vakantie ook.