Hoe bluetooth headset op mijn hoofd zetten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Moska

Hoe bluetooth headset op mijn hoofd zetten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 17:07

Beetje een blonde vraag, maar ik heb sinds gister een bluetooth headset (deze http://www.binuns.co.za/lenco-bluetooth-headset-black.html.) Reuze handig zonder zo'n draadje, vooral met autorijden en hardlopen. Maar nu komt het, hoe zet je zo'n ding eigenlijk op je hoofd?

Heb het nu op twee manieren geprobeerd, als een normale koptelefoon (maar dat werkt niet, dan komen de dopjes niet eens in de buurt van mijn oren) en met de dopjes in mijn oren en de rest van het apparaat aan de achterkant. Probleem daarbij is dat mijn oren snel pijn gaan doen van de dopjes (heb ik al snel last van, ook bij andere dopjes) en dat de opnameknop en de volumeregelaar zo ongeveer op mijn achterhoofd bediend moeten worden. Wat doe ik fout? :o?

Rhinocornn

Re: Hoe bluetooth headset op mijn hoofd zetten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 17:11

Als ik het zo bekijk hoort deze inderdaad naar de achterkant te gaan. Dus dopjes in je oren, vervolgens boven je oor en zo door naar de achterkant van je hoofd.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 20:28

Deze is heul ergonomisch - tenminste, als je hoofd past :\
De dopjes in je oor, de boog een beetje onder je schedel langs. De bedienknopjes komen dan zo'n beetje aan de onderkant uit, waardoor je ze gemakkelijker kan bedienen. Maar ook dan: het moet je passen.

Heb je die echt uit Zuid-Afrika laten komen? Nee toch? :=

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 21:40

Nee hoor, kon deze bestellen via mijn zorgverzekeraar, dus neem aan dat ie gewoon uit Nederland komt. Zou mijn hoofd dan gewoon te groot zijn? Dacht dat ik niet een heel groot hoofd had met mijn capmaat 56