Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar bij twijfel inderdaad gewoon even overleggen met het bruidspaar!
miccamaaike schreef:Ik zou idd even overleggen, maar een witte polo zou ik sowieso niet doen, dat is niet echt gepast.
Ricie schreef:En dan? Uit gaan delen aan iedereen die binnenkomt? "Goeiedag ik film vandaag, hier heeft u mijn kaartje". Nee ik snap je opzich wel hoor! Maar ik vind het ook niks om logo's in de video of op het hoesje te douwen. Dat doe ik ook nog weleens maar dat vind ik niks bij een bruiloft video.
Ook kun je een paar kaartjes achterlaten op de locatie. Ricie schreef:En dan? Uit gaan delen aan iedereen die binnenkomt? "Goeiedag ik film vandaag, hier heeft u mijn kaartje". Nee ik snap je opzich wel hoor! Maar ik vind het ook niks om logo's in de video of op het hoesje te douwen. Dat doe ik ook nog weleens maar dat vind ik niks bij een bruiloft video.
Brainless schreef:Ricie schreef:En dan? Uit gaan delen aan iedereen die binnenkomt? "Goeiedag ik film vandaag, hier heeft u mijn kaartje". Nee ik snap je opzich wel hoor! Maar ik vind het ook niks om logo's in de video of op het hoesje te douwen. Dat doe ik ook nog weleens maar dat vind ik niks bij een bruiloft video.
Bij de ingang een bord/poster zetten met:
U wordt gefilmd door...XXXXX.