[ENQ] De website van een dressuur-/handelsstal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Enjoyce94

[ENQ] De website van een dressuur-/handelsstal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 00:37

Hallo allemaal,

Op het moment loop ik voor mijn opleiding stage in Californië op een dressuur-/handelsstal. Voor school voer ik hier een opdracht uit. Deze opdracht houdt in dat ik advies ga geven, over hoe het bedrijf haar website kan verbeteren.

Hiervoor heb ik jullie hulp nodig. Zouden jullie deze enquête willen invullen? Het zijn 14 meerkeuze vragen en één open vraag. De enquête duurt ongeveer 5 minuutjes.

De link is: http://www.thesistools.com/web/?id=495256

Haak vooral niet af als je geen verstand hebt van websites. Het gaat immers om jullie eigen mening.

Als jullie nog meer paardenmensen kennen die deze enquête voor mij in zouden willen vullen, dan deel hem gerust. Heel graag zelfs! :)

Alvast super bedankt!

Groetjes,
Joyce

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 07:51

Ingevuld.

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 08:06

Ik vul hem vanmiddag even in.

Maar je gaat nu Nederlandse meningen vragen terwijl het gaat om een site voor een stal in Californië, ik zou zeker ook proberen om de vragenlijst daar uit te zetten. (Misschien hun klantenlijst gebruiken, forum oid daar of uitprinten en neerleggen op paardenevenementen in de buurt)

luuca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 08:23

Ingevuld!

Gaaf dat je een plek in Californië hebt kunnen vinden! Veel plezier met de rest van je stage, hoe lang ben je daar?

(Ik studeer zelf Toegepast Biologie aan de HAS en ben ook op buitenlandstage :) )
Laatst bijgewerkt door luuca op 24-02-16 08:33, in het totaal 1 keer bewerkt

overzee2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 08:28

jesuisRooos schreef:

Maar je gaat nu Nederlandse meningen vragen terwijl het gaat om een site voor een stal in Californië, ik zou zeker ook proberen om de vragenlijst daar uit te zetten. (Misschien hun klantenlijst gebruiken, forum oid daar of uitprinten en neerleggen op paardenevenementen in de buurt)

ook ingevuld.

heel goed punt! Vooral omdat dit echt een verschil is in wensen en behoeften.

_Lou

Re: [ENQ] De website van een dressuur-/handelsstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 09:36

Ik heb 'm ook ingevuld :)
Gaaf dat je in Californië een stageplek hebt! :D

Enjoyce94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-16 00:08

Dank iedereen voor het invullen! :)

luuca schreef:
Ingevuld!

Gaaf dat je een plek in Californië hebt kunnen vinden! Veel plezier met de rest van je stage, hoe lang ben je daar?

(Ik studeer zelf Toegepast Biologie aan de HAS en ben ook op buitenlandstage :) )

Ah wat cool! Ik ben hier nu 7 weken, en moet nog 5 weken stage lopen. Daarna ga ik nog 3.5 week ongeveer reizen :D Waar ben jij ergens stage aan het lopen? :)

overzee2 schreef:
jesuisRooos schreef:

ook ingevuld.

heel goed punt! Vooral omdat dit echt een verschil is in wensen en behoeften.

Klopt, daar heb ik ook over nagedacht. Ik heb besloten om een zo breed mogelijke doelgroep te pakken, en heb dus zowel een Nederlandstalige en Engelstalige enquête. Dit omdat het bedrijf niet alleen klanten heeft in Californië, maar door heel Amerika, Canada en zelfs Nederland.

luuca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 07:45

Enjoyce94 schreef:
Dank iedereen voor het invullen! :)

luuca schreef:
Ingevuld!

Ah wat cool! Ik ben hier nu 7 weken, en moet nog 5 weken stage lopen. Daarna ga ik nog 3.5 week ongeveer reizen :D Waar ben jij ergens stage aan het lopen? :)

Gaaf!

Ik heb net 20 weken stage gelopen in Bristol (UK) en ben op het moment in Nieuw-Zeeland voor nog 20 weken! (Veel stage bij opleiding TB, mijn keuze dat ik beide stages in het buitenland doe). Na mijn stage blijf ik nog even om vakantie te vieren, dus in totaal ben ik hier 6,5 maand.

Ik vindt het zo goed dat je buitenlandse stage moet lopen op de HAS, daar krijg je zulke andere ervaringen van dan in NL!

In ieder geval veel plezier met de komende paar weken, en zeker je vakantie!

Enjoyce94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-16 05:26

luuca schreef:
Gaaf!

Ik heb net 20 weken stage gelopen in Bristol (UK) en ben op het moment in Nieuw-Zeeland voor nog 20 weken! (Veel stage bij opleiding TB, mijn keuze dat ik beide stages in het buitenland doe). Na mijn stage blijf ik nog even om vakantie te vieren, dus in totaal ben ik hier 6,5 maand.

Ik vindt het zo goed dat je buitenlandse stage moet lopen op de HAS, daar krijg je zulke andere ervaringen van dan in NL!

In ieder geval veel plezier met de komende paar weken, en zeker je vakantie!

Wauw super gaaf! :) En dat klopt. Dankje, jij ook heel erg veel plezier!

Enjoyce94

Re: [ENQ] De website van een dressuur-/handelsstal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 01:03

Iedereen super bedankt voor het invullen!! You guys rock :)