Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
heerlijk zo'n afgekoeld ei.
Kan gewoon in een simpele koeltas.muzzy17 schreef:Mijn stiefmoeder maakte altijd broodjes eiheerlijk zo'n afgekoeld ei.

Dan ben je overdag niet zo snel moe, en de tijd gaat vele malen sneller
Danique schreef:Let erop dat chocola smelt, doei interieur...
Haribo snoepjes? Vergeet geen natte doekjes voor vieze handjes.
(die doekjes zijn natuurlijk sowieso wel handig).Aranel schreef:Danique schreef:Let erop dat chocola smelt, doei interieur...
Haribo snoepjes? Vergeet geen natte doekjes voor vieze handjes.
Hihi ts is 14, ik denk niet dat ze met haar kinderen op vakantie gaat(die doekjes zijn natuurlijk sowieso wel handig).
Als ik jou was zou ik wat chips meenemen en schepsnoep. Kun je zelf ook kiezen wat je lekker vindt.
Ik zeg toch ook nergens dat zij met haar kinderen weggaat? lotje_elmo schreef:Hoi allemaal,
Ik ga morgenochtend vroeg met het hele gezin (4 pers) op vakantie naar Frankrijk (Disney). We moeten 4/5 uur in de auto zitten. Nu is dit heel lang als je niks te doen hebt dus we hebben van die dvd spelers enzo in de auto hangen.
Het leek mij ook leuk om iets lekkers te bakken!
Maar wat?
Het is voor in de auto.
Het moet niet gekoeld te hoeven worden en
Heel lekker!
Weet iemand iets?
Dankjewel!
) Suliko schreef:Zelf zou ik voor hartig gaan als er personen bij zitten die wagenziek worden, ik ga al verkeerd op de geur van zoetigheid (gebak) in de auto.
Wat wij altijd deden als we op vakantie gingen was koude pizza!Kan gewoon in een simpele koeltas.
En is makkelijk mee te nemen, in puntjes snijden, 2 belegde binnenkanten op elkaar leggen en op die manier stapelen en aluminiumfolie erom heen.
Of pistoletjes met ommelet met lenteui, tomaat, groene kruiden. Ook heerlijk koud.
Brainless schreef:Suliko schreef:Zelf zou ik voor hartig gaan als er personen bij zitten die wagenziek worden, ik ga al verkeerd op de geur van zoetigheid (gebak) in de auto.
Wat wij altijd deden als we op vakantie gingen was koude pizza!Kan gewoon in een simpele koeltas.
En is makkelijk mee te nemen, in puntjes snijden, 2 belegde binnenkanten op elkaar leggen en op die manier stapelen en aluminiumfolie erom heen.
Of pistoletjes met ommelet met lenteui, tomaat, groene kruiden. Ook heerlijk koud.
En ik juist bij sterke, pittige geuren.
Helemaal de geur van ei brrrrr