Ervaringen Studentmobiel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Ervaringen Studentmobiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-16 13:36

Hallo!

Ik had al wat op internet gekeken maar ben ook benieuwd naar jullie ervaringen :)
Zijn er mensen die ervaringen hebben met student mobiel? Het lijkt allemaal zo mooi, te mooi om waar te zijn :+
Omdat student mobiel alleen op internet is vind ik het best 'eng' om daar een abbo af te sluiten. Of zijn er wel winkels die samen gaan met studentmobiel?

Ik hoor het graag! :D

x_Elise

Re: Ervaringen Studentmobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 13:39

Ik heb er inmiddels mijn tweede telefoon vandaan en ik ben zeer tevreden :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 13:40

Ik heb 10 jaar geleden mijn 1e abbo en smartphone bij studentmobiel gekocht. Niks mis mee. De telefoon kwam uit Polen, er zat een handleiding bij hoe ik 'm in het Nederlands kon instellen.

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 13:46

Ik heb vorig jaar via hun een abbonement met telefoon afgesloten bij hollandsnieuwe. Geen klachten alles ging netjes en was snel geregeld. Telefoon snel binnen, top!

Alleen die 2 jaar zijn toch wel lang als ik naar mijn telefoon kijk hihi. Moet nu nog 1 jaar. :)

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 13:48

Ik sluit altijd af bij deze site. Het is echt heel goedkoop en gewoon betrouwbaar.
Nadeel is wel dat op het moment dat de telefoon niet op voorraad is je het risico loopt heel lang te wachten.
Bij mijn laatste telefoon stond verwacht in week 3 en dat werd uiteindelijk begin week 7. Dus houd daar rekening mee.
Maar verder komt het wel gewoon binnen uiteindelijk en zoals ik al zei, het is echt goedkoop vergeleken met andere sites.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 13:50

Ik heb een Hi (nu weer KPN) abo via hun afgesloten. Super tevreden, zij verkopen alleen het abonnement, voorderest ben je gewoon bij de provider zeg maar. Was een super snelle levering en het contract omzetten ging ook erg snel (ik zat al bij Hi).

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-16 13:51

Okee bedankt voor de reacties !
Het is dus echt goedkoop :)) Zit er wel een winkel bij ( zoals je bij hollandsnieuwe naar Belcompany kan gaan ) ?

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:12

Nee helaas geen winkel erbij

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:21

Nouja ligt eraan welke provider je kiest. Met KPN kan je daarna gewoon in de KPN winkels terecht bijvoorbeeld.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 23:27

Alleen voor vragen maar als er wat is met je mobiel kun je hem alleen via studentmobiel laten opsturen

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 13:26

Hier super tevreden. Bestel er geloof ik al 9 jaar (denk ik..) Elk jaar verleng ik mn abo, neem ik een simonly of een los toestel.
Ze zijn snel, goed bereikbaar en heb zelf al 2x een foutje bij nieuwe contract gemaakt. Dat passen ze gelijk aan.
Qua prijs zijn ze ook altijd gunstiger dan providers zelf.

Dus ik blijf er lekker bestellen!