Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dani schreef:Een fatsoenlijke website wordt tegenwoordig altijd responsive gemaakt. Dat betekent dat de layout zich automatisch aanpast naar het schermformaat. De site zou er dan gewoon overzichtelijk uit moeten zien, niet rommeliger dan de website op groot formaat. Als deze webdesigner dat niet wil of niet kan, snel een ander zoeken.
Dani schreef:Een fatsoenlijke website wordt tegenwoordig altijd responsive gemaakt. Dat betekent dat de layout zich automatisch aanpast naar het schermformaat. De site zou er dan gewoon overzichtelijk uit moeten zien, niet rommeliger dan de website op groot formaat. Als deze webdesigner dat niet wil of niet kan, snel een ander zoeken.
maava schreef:Als je jezelf enorm veel tijd wilt besparen, kan je een website via WIX maken. Kan makkelijk aangepast worden (dan kunnen de eigenaren zelf snel en simpel teksten aanpassen), is responsive. Als je de tijd er voor neemt komen hier mooie websites uit.
Yinnar schreef:Dani schreef:Een fatsoenlijke website wordt tegenwoordig altijd responsive gemaakt. Dat betekent dat de layout zich automatisch aanpast naar het schermformaat. De site zou er dan gewoon overzichtelijk uit moeten zien, niet rommeliger dan de website op groot formaat. Als deze webdesigner dat niet wil of niet kan, snel een ander zoeken.
Die mening deel ik dus ook. Degene die nu bezig is met die website zegt dat het (bij deze webhost?) niet kan. Daarom ben ik verder gaan informeren. Alles gaat zo omslachtig. Ik moest een hele lap engelse tekst vertalen naar het Nederlands. Ik dacht vanaf het begin dat het veel beter moest kunnen. Nu is het iets van flexwebhosting. Echt veel werk wat je beter kunt besteden aan de opbouw en indeling van de website.
maava schreef:Onze website wordt beheerd en gehost door een externe aanbieder en onze website kan op het moment ook niet responsive gemaakt worden, dat ligt aan de lay-out en de code van de website (zo is het mij uitgelegd), wij zij de website nu aan het aanpassen zodat dit wel kan (lees geheel nieuwe website), hoewel dat natuurlijk wel wat kostYinnar schreef:Die mening deel ik dus ook. Degene die nu bezig is met die website zegt dat het (bij deze webhost?) niet kan. Daarom ben ik verder gaan informeren. Alles gaat zo omslachtig. Ik moest een hele lap engelse tekst vertalen naar het Nederlands. Ik dacht vanaf het begin dat het veel beter moest kunnen. Nu is het iets van flexwebhosting. Echt veel werk wat je beter kunt besteden aan de opbouw en indeling van de website.
Ik wil niet weten welke vormgever je hebt, maar of een website wel of niet responsive gemaakt kan worden ligt niet aan de webhost
. _San87_ schreef:Iemand is belangeloos voor je bezig, maar het is niet goed. Probeer eens te betalen voor een website, anders.
Dani schreef:_San87_ schreef:Iemand is belangeloos voor je bezig, maar het is niet goed. Probeer eens te betalen voor een website, anders.
Nou, ook als ik een gratis klusje voor iemand doe heb ik niet de gewoonte te gaan liegen. Zoals Maava al schrijft, responsive design heeft niets met de webhost of wat ook te maken, bij elke nieuwe website kan dat gewoon. Het klopt wel dat niet elke bestaande website kan worden aangepast, zoals bij jullie. Maar dat is iets anders dan bij TS.
Nirvana_ schreef:Ik zou je ook aanraden eens met Wordpress aan de slag te gaan. Heel veel mogelijkheden, en altijd responsive.
Verkijk je echter niet op het werk wat het met zich mee brengt... Je vraagt in je topic starter voor iemand om je te helpen, maar ik denk oprecht dat daar meer tijd in gaat zitten dan jij tot nu toe aan vertalen etc kwijt bent geweest. Iemand kan jou niet in 1 uurtje hiermee dusdanig op weg helpen dat het allemaal geregeld is.