MacBook herkent voicerecorder niet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

MacBook herkent voicerecorder niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 15:16

Paniek! Ik heb net een interview opgenomen met een voicerecorder, maar als ik deze met een USB probeer aan te sluiten op mijn MacBook herkent hij hem nergens. Ik heb verschillende kabels geprobeerd maar hij komt nergens naar boven, niet in Finder en ook niet in het Schijfhulpprogramma.

Iemand die weet hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen? Zit met een deadline dus de nood is een beetje hoog

eclair98

Re: MacBook herkent voicerecorder niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 15:19

Wat voor voicerecorder heb je? Kan je daarop de instellingen aanpassen zoals bijv. op een telefoon?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 15:20

Ik heb een Philips DVT1150. Ik heb daar al in de instellingen gekeken maar daar staat niks over speciale instellingen voor aansluiten. In de handleiding staat ook alleen dat ik hem moet inpluggen en dat hij het dan hoort te doen.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 15:25

Hmm wat raar? Kan je niet een andere laptop proberen? Is het snoertje goed? Ik merk wel eens dat als het snoertje niet goed is dat je kan blijven aanrommelen en hij het dan wel gaat doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 15:27

Ik heb het ondertussen met 4 snoertjes geprobeerd en ze doen het allemaal niet.. Een andere laptop heb ik hier niet bij de hand jammer genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 15:35

Nou, snoertje nummer 5 was een geluksnummer := Hij besloot ineens toch niet meer anoniem te zijn.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 15:46

Dus het lukt nu? Wat fijn!