Ik zit momenteel in het 4de leerjaar van de Hbo opleiding management paard & sport aan het CAH in Dronten. In het kader van mijn afstuderen schrijf ik natuurlijk een scriptie, het onderwerp is de vaststelling van paardenschades. Ik werk al een aantal jaar als schade-expert bij Achmea en het is de bedoeling dat ik in de (nabije) toekomst paardenschades ga beoordelen. Ik heb mijn scriptie op dit onderwerp kunnen betrekken en ben momenteel in de onderzoeksfase.
Een onderdeel van deze onderzoeksfase is een online enquete onder paardeneigenaren en hippische bedrijven. Ik zou er enorm mee geholpen zijn als ik veel reacties krijg, het liefst minimaal 200 (ik heb deze enquete al via Facebook gedeeld, heb al aardig wat reacties maar nog lang geen 200).
Het kost weinig tijd, het zijn maar een aantal vragen! Ik zou het enorm waarderen als jullie de enquete willen invullen. De link:
http://www.survio.com/survey/d/K5J4B1S3U9D2B4T6G
Alvast bedankt!
Edit: Het is geen must dat je zelf al eens een paardenschade hebt gehad! Ik bedoel met een paardenschade, een schade aan het paard zelf! Daarbij gaat het in mijn onderzoek om de aansprakelijkheidsverzekering. Voorbeeld: jou paard staat in zijn eentje in het weiland en springt over het hek waardoor hij bij een ander paard komt te staan, een situatie waar je zelf juist bewust niet voor gekozen hebt daarom zit er een hek/lint tussen. De paarden krijgen mot en jou paard deelt een paar rake klappen uit. De eigenaar van het andere paard kan jou dan aansprakelijk stellen, die schade kun jij vervolgens aanmelden op je eigen aansprakelijkheidsverzekering (gewone WA verzekering). Dat soort schades gaat het om