Wat mij nou is overkomen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wat mij nou is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:11

Lig ik vannacht in bed, word ik rond 2:30 wakker. Ik besef me dat ik wakker word omdat ik net uit een droom kom, dus ik draai me om en wat zie ik? Een dode rat op mijn kussen!

Ik spring verschrikt op en ren naar mijn vader, welke ook meteen wakker was. Het is namelijk geen zeldzaam moment als hij weer eens een beestje uit mijn kamer haalt, spinnetjes etc. Hij loopt met mij mee om te kijken en trekt alle dekens aan de kant, na tien minuten vraagt hij mij 'naar wat voor beest ben ik op zoek?'. Ik roep dus verschrikt terug 'een dode rat, op mijn kussen!'

Het is even stil, hij draait zich om.

''... Ik denk niet dat ik die ga vinden...''

Nu denk ik dus dat het achteraf slaapdronkenheid en een vouw in mijn (andere) kussen was wat mij liet spoken, maar what the fiets? :')

Highlight of my night!

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:18

Ik ken het.. bij mij waren het de laatste keer gekleurde spinnen op het plafond.. Vriend maakt de gekste dingen mee. :+

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:19

Oh bah...! Ik zou daarna geen oog meer dicht doen!

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:19

Je bent 18, los het zelf op en laat die man slapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:20

Kirrr schreef:
Ik ken het.. bij mij waren het de laatste keer gekleurde spinnen op het plafond.. Vriend maakt de gekste dingen mee. :+

Het is een bekend fenomeen dus? :')

Jij hebt ook lekker geslapen, begrijp ik, Farahdiba46? ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:20

farahdiba46 schreef:

Jij hebt zeker nog nooit last gehad van nachtmerries / slaapangst?

En gadverdamme TS, schrikken haha!

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:22

farahdiba46 schreef:

Wat is dit nou weer voor een domme opmerking.

Ik ben 23 en als ik een spin oid op mijn kamer zie. Geen haar op mijn hoofd die dat ding zelf dood maakt. Ik slaap dan gewoon niet meer.

Kan me helemaal voorstellen dat TS vooral ze nog niet helemaal wakker is, schrikt als het zo lijkt dat er een dode rat op je kussen ligt.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:22

Jammer genoeg wel. Soms weet ik het nog in de ochtend en soms helemaal niks meer.
Hangt bij mij erg vast aan stress en onrust.

Niet iedereen kan met het goede been uit bed stappen natuurlijk ;-)

julius_juut

Re: Wat mij nou is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:24

Ghihi, dat zou toch haast reden zijn om de rest van de nacht gewoon maar niet meer te gaan slapen. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:25

Ik heb een tijdje terug heel lang naar onze kat staan wijzen en aan mijn (toen nog) vriend gevraagd;"Wie is dit? Wie is dit? [naam], wie is dit?"
Zelf zag ik daadwerkelijk een kitten. :j

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:25

farahdiba46 schreef:

Slechte nacht gehad zeker.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:28

Ik heb het ook zo vaak, zie dan vooral spinnen lopen (van die hele grote) maar een bed vol zeekomkommers en vleermuizen in mijn kamer is ook wel voorgekomen. Maar spinnen zie ik het meeste, kan het nu gelukkig meestal wel relativeren en dan dus rustig verder slapen maar vroeger ging het licht aan en trok ik ook alles overhoop totdat ik zeker wist dat het er niet was.
Laatst bijgewerkt door wyoming op 18-02-16 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:28

Onrust zou het wel verklaren ja... :j Of juist het loslaten van stress.

Ik had daar ook echt niet meer geslapen als ik bij zinnen had geweest!

Wat bizar KBK, wat gek dat je hoofd zo met je kan spelen!

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:30

Ik kraam soms de gekste dingen uit in mijn slaap... Een jaar terug van mijn toenmalige vriend te horen gekregen dat ik in het midden van de nacht opeens zeurde over niet weg kunnen komen en dan zei "I hate being stuck in the middle of Germany" _O-

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:31

farahdiba46 schreef:

Ik ben 29 en no way dat ik zelf een dooie rat ga opruimen, daar roep ik mijn man voor :Y)

Die heb ik overigens ook regelmatig midden in de nacht wakker gemaakt omdat ik niet bij de mandjes kon, slangen in mijn bed of om een vakantie te boeken :+ en dan boos worden als hij gewoon zegt; er is niks aan de hand, ga maar weer lekker slapen. :')

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:32

farahdiba46 schreef:

Je bent volwassen, geef dan ook een volwassen reactie ;)

Hehe Ts, lekkere dromen heb je! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:33

Irene2 schreef:
farahdiba46 schreef:

Je bent volwassen, geef dan ook een volwassen reactie ;)

Hehe Ts, lekkere dromen heb je! :+

Het maffe was nog dat ik me dus besefte dat ik wakker werd na een droom die heel ergens anders over ging!

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:34

Hahaha :') Zo heb ik mijn vriend een keer wakker gemaakt omdat 'er iets heel engs in zijn prullenbak zat'..

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:35

Gelukkig, ik ben dus niet de enige met dit soort dingen. Vriendlief hier heeft ook al de nodige nachtelijke avonturen beleefd omdat ik in mijn half slapende toestand dingen anders zag .. :D

MarjanB

Haha ik kan er over meepraten, mn moeder heeft t ook. Die heeft mn vader een keer bijna een mep verkocht omdat er een mug zo groot als een merel op hem zat :')

Van de week gedroomd over een nieuw soort schimmel, groene, en nee ze hadden niet in het gras gelegen. Verder een keer een inbreker aangevallen in mn slaap, gevolg ex blauwe plekken en ik ook.. :=

MarrieLeen

Haha geweldig, wij hebben het regelmatig met spinnen. :))

Toevallig kwamen de nachtmerries/dromen van mij en mijn vriendin pas samen, ik schrok wakker uit een nachtmerrie en mijn vriendin schrok wakker omdat ze een grote spin dacht te zien, dus zij schrok weer van mijn schrikken. Binnen twee tellen stond ze naast het bed om die spin te zoeken, die er niet was. _O- We zaten elkaar echt aan te kijken van: Uhhhh?! :? toen we eenmaal goed wakker waren. :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:36

Haha bizar ts!
Ik was er laatst van overtuigd dat er een zombie in mijn slaapkamer stond, ook zo bizar :o :o

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:36

Ik ken het maar al te goed die engen dromen.

Het begon bij mij dat overal spinnen liepen, dikke zwarte tot mega grote langpoten en het was er nooit 1 of 2 maar 100en tegelijk. Die tijd heb ik gelukkig gehad en nu ben ik bij de volgende aangekomen en dat is dat ik droom dat ik vast zit en er niet meer uit kan komen.
Het is een keer zelfs zo erg geweest dat ik tegen de muur ben opgeklommen en mijn vriend zich half doodschrok van mij. Vannacht zelfs weer zo'n nachtmerrie gehad, gelukkig kon ik mezelf kalmeren en rustig wakker worden.

Ook praat ik ontzettend veel in mijn slaap. Het zal allemaal vast wel een oorzaak hebben.

Wat ik me afvraag zijn jullie dan gewoon echt wakker of zijn jullie net als ik nog niet wakker maar lijk je het bewust mee te maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:37

_O- Fantastisch.

Ik kan me wel herinneren dat ik me als 6/7-jarige van de trap af heb gegooid omdat ik had gedroomd dat ik kon vliegen... Niks aan over gehouden hoor :')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:38

Haha ja slaapdronken doet rare dingen met je hersenen.
Zo werd ik eens wakker en ik herkende mijn man niet. Ik schrok me rot en moest echt na gaan denken hoe mijn man er ook alweer uit zag om tot de conclusie te komen dat het hem echt was en geen vreemde :')