Help! Microsoft Word document gewist

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Femkeeex

Help! Microsoft Word document gewist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-16 17:11

Ik kon geen ander topic vinden over hetzelfde onderwerp. Mocht dat er wel zijn : sorry !

Ik was bezig met een document voor school te schrijven : wis ik alles per ongeluk *applaus* . De pagina staat nog gewoon open , er is dus niks verwijderd . Hoe krijg ik mijn getypte stuk weer terug ?

Ik heb al op internet gezocht , alleen kon ik net niet vinden wat ik zocht, maar het kan natuurlijk tijd zijn voor een nieuw brilletje.
Laatst bijgewerkt door _Femkeeex op 14-02-16 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

xAlice

Re: Help! Microsoft Word document gewist

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 17:12

Ctrl-Z al geprobeerd?

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 17:12

Crtl + Z?

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-16 17:13

Heldin ! +:)+

Ik heb 0 verstand van computers , maar ben ik even blij dat ik m'n documentje weer terug heb. Super bedankt he :D :D

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 18:29

Ik kom even mijn eigen topic omhoog schoppen aangezien het me onnodig leek om een nieuw topic te openen.

Ik heb een paar weken geleden een document geschreven , maar ik weet niet zeker of ik het wel opgeslagen heb . Ik ben ongeveer 80 % zeker dat ik het opgeslagen heb , maar nu kan ik het nergens meer vinden. Zeer frustrerend , want ik heb het morgen al nodig.

Btw : De eerste versie heb ik al uitgeprint voor me liggen , maar er moet nog een hoop aan veranderd worden en de foutjes moeten d'r uit gehaald worden. Nu kan ik het wel overtypen , maar ik wil me graag de moeite besparen als het mogelijk is aangezien het niet zo'n heel kort stuk is.

stefje

Re: Help! Microsoft Word document gewist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:46

Zoek op een stukje tekst(inhoud) via de Verkenner (Windows) / Finder (Mac). Maar 'morgen' is alweer voorbij dus wellicht niet meer nodig. Nog gevonden?

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 21:21

Heb je daarna nog veel andere documenten geschreven in Word? Als dat er niet teveel zijn kan het nog de moeite waard zijn om in Word bij 'meest recente bestanden' te kijken :)