Ik zie door de bomen het bos niet meer. Mijn eisen: Hij word gebruikt voor tekst, wat internetten, bestanden printen via draadloze printer, opslag foto's.
Geen grote bewerkingsprogramma's, geen spellen, geen video's bekijken etc.
Gewoon heel simpel en zodoende willen we er ook geen honderden euro's aan uitgeven aangezien hij grotendeels in de kast zal liggen.
Ghostattack
Geplaatst: 14-02-16 15:20
Alle laptops die binnen je budget vallen Met zulke eisen hoef je niet moeilijk te doen, ga gewoon eens de Media Markt bijvoorbeeld in en kijk eens rond en probeer ze uit.
Wil je een groot scherm of klein?
Evercreek
Geplaatst: 14-02-16 15:20
Bij ons in de buurt hebben ze een winkeltje met tweedehands laptops, is zoiets niet bij jou in de buurt? Die mensen kunnen je vaak wel helpen met uitzoeken
xSCWx
Geplaatst: 14-02-16 15:45
Ik heb de HP stream voor eenvoudig zakelijk gebruik (dus word, administratie (excel), google drive en via bluetooth speaker muziek en soms de website openen). En daarvoor is hij prima, snel en handig. Leuk voordeel is dat 'ie is leuke kleurtjes te verkrijgen is, nadeel is dat 'ie er alleen in 11 en 13 inch is, dus voor thuisgebruik misschien te klein. Leuke prijs ook rond de 300 euro en zeer licht.
Ik heb voor thuis gebruik een tablet-pc van Acer. Is maar 10 inch maar het werkt allemaal prima. Het grote voordeel is dat je het keyboard eraf kan klikken en dan heb je gewoon een tablet