[ENQ] Wedstrijdstress bij wedstrijdruiters

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[ENQ] Wedstrijdstress bij wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 14:46

Hallo,

Wij doen een onderzoek voor school en daarvoor hebben we een enquête gemaakt.

Het gaat over wedstrijdspanningen en onzekerheden. Als je hier nu last van hebt wil ik vragen of je wil deelnemen aan ons onderzoek.
Het maakt niet uit wat voor niveau je rijd, als je maar wel een keer gestart bent.

Het is eigenlijk volledig gericht op de dressuurruiter, uiteraard weten wij ook dat wedstrijdruiters in andere disciplines ook last hebben van spanning en onzekerheden. Maar wij hebben ons nu gericht op de dressuurruiters onder ons!

Het is volledig anoniem!

Alvast heel veel dank!!

Klik hier om deel te nemen aan ons onderzoek
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-02-16 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Yessy

Re: [ENQ] Wedstrijdstress bij wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 14:49

Ik heb een poging tot invullen gedaan maar ik rijd geen dressuur dus ik kwam niet heel ver :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 14:53

Yessy schreef:
Ik heb een poging tot invullen gedaan maar ik rijd geen dressuur dus ik kwam niet heel ver :)

Ohja dat moet ik er dus wel bij schrijven. Bedankt voor de tip!

Renee_S

Re: [ENQ] Wedstrijdstress bij wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 15:04

ik heb het ook voor je ingevuld, ik vind alleen dat de enquete er eigenlijk vanuit gaat dat je wedstrijd stress hebt. Terwijl dat bij mij, op gezonde spanning na, best mee valt.

succes met het onderzoek !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 15:08

Renee_S schreef:
ik heb het ook voor je ingevuld, ik vind alleen dat de enquete er eigenlijk vanuit gaat dat je wedstrijd stress hebt. Terwijl dat bij mij, op gezonde spanning na, best mee valt.

succes met het onderzoek !

Ja klopt! Voor je de enquête begint staat er ook; We zijn twee studenten en wij doen onderzoek naar spanning/stress bij wedstrijdruiter. Indien u last heeft van wedstrijdstress, willen we u graag wat vragen stellen.

Bedankt voor het invullen!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 09:37

Dat was mij in eerste instantie ook niet helemaal duidelijk (niet goed gelezen) maar daarom ook niet verder ingevuld. Voel soms wel wat spanning voor ik opstap, maar dat is na een rondje stappen ook weer gelijk weg.