Nieuw abonnement Hollandsnieuwe

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lady24

Nieuw abonnement Hollandsnieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-16 23:05

Ik heb afgelopen week (begin van de week) mijn nieuwe telefoon icm een abonnement van Hollandsnieuwe ontvangen. Bundel van 1200.
In principe is alles in orde, alleen als ik inlog op hollandsnieuwe blijft er staan "Bestelling is in behandeling", en ik heb ook de app gedownload om te kunnen zien hoeveel ik nou eigenlijk verbruik.
Ik krijg als enige melding dat mijn beltegoed bijna op is en dan staat er dat ik nog €0,00 euro heb. Ik kan niet zien hoeveel ik gesmst heb of hoevel MB's ik verbruikt heb. En dat wil ik wel graag weten, niet dat ik straks mobiel internet gebruik en dat ik eigenlijk daar extra voor moet betalen.
Maar wat ik eerder gelezen had is dat je gewoon van die 1200 alles moet doen, dus bellen smsen én internetten.
Waarom geeft hij dan aan dat ik geen beltegoed meer heb? Moet ik dat nog extra gaan kopen om uberhaupt elke maand te kunnen gaan bellen?
Kan iemand me meer uitleggen hierover? :)

Rosie

Re: Nieuw abonnement Hollandsnieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 06:02

Lijkt mij dat het allemaal nog niet up to date is.. zou maandag even bellen, dan kunnen ze zo met je meekijken via hun systeem :)

Lady24

Re: Nieuw abonnement Hollandsnieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-16 11:39

Ik had via een pb een mail adres gekregen van een bokker, had een mail gestuurd en ik werd zojuist gebeld door Hollands nieuwe dat ze het gaan uitzoeken. :)