Vraagje aan Vodafone klanten bokt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nala

Vraagje aan Vodafone klanten bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-16 23:56

Heyhoi,

Ik heb laatst van Vodafone een berichtje gekregen dat je op zondag 14 februari gratis onbeperkt internet krijgt vanwege valentijnsdag. Hier zou je ook niks voor moeten doen of activeren.

Ik zou hier graag gebruik van maken, maar ik heb prepaid en ben bang om dan mijn 'gratis' internet aan te zetten. Ik ben namelijk die dag niet thuis en wil dan niet toch door mijn geld heen gaan en niemand meer kunnen bereiken.

Wie weet hier meer over?

Lienek

Re: Vraagje aan Vodafone klanten bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 00:00

Vodafone zelf even vragen via zo'n chat! Weetje gelijk waar je aan toe bent en ff printscreen van maken om jezelf in te dekken mochten ze per ongeluk het verkeerde doorgeven waardoor je wel verbruikt.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 00:00

Kijk eens op http://www.vodafone.nl/valentijn Ik vermoed dat daar wel meer informatie te vinden is.

Zelfs prepiad zonder beltegoed kan hier gebruik van maken, dus jij met beltegoed ook. Als je het internet maar weer uit zet voor 23.59 uur.
Laatst bijgewerkt door Froukje op 13-02-16 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 00:01

Ik las op FaceBook in een reactie naar een andere klant toe, dus in een reactie van Vodafone zelf, dat het voor prepaid ook gewoon zo is :j

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 00:03

Klopt, ik zit ook bij ze, Vodafone biedt op de 14e gratis onbeperkt data. Hier lees je meer: https://www.vodafone.nl/valentijn/ Daar staat o.a.: "Heb je prepaid en geen beltegoed? Ook dan kun je onbeperkt internetten tijdens Valentijnsdag." Bij twijfel zou je ze even kunnen contacten.

Chantalx249

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 00:05

ja hoor, kan gewoon :)

ik heb zelf ook prepaid en betaal er dan niks voor, ik had het ook op eerste en tweede kerstdag en hoefde niks te activeren of te betalen :)

rina

Re: Vraagje aan Vodafone klanten bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 00:07

O leuk om te weten. Ben al jaren bij Vodafone, maar vanwege het minimale (zeg maar gewoon niet) gebruik heb ik ook al jaren een speciaal abbo van hun. Die dag toch eens kijken of ik er iets mee kan (als in hopen dat ik bereik heb).