Facebook, foto in album, niet op tijdlijn?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Facebook, foto in album, niet op tijdlijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-16 19:01

Beetje stomme vraag misschien, maar sinds kort ben ik wat meer bezig met mijn facebook pagina voor mijn tekeningen en schilderijen (dus niet mijn persoonlijke pagina).
Als ik foto's plaats dan wil ik die per album sorteren, dus ik post ze niet direct op mijn tijdlijn maar voeg ze aan een album toe. Nu komt dan de ene keer de foto ook als nieuw bericht op mijn tijdlijn overzicht en de andere keer staat het gewoon wel in mijn album maar komt niet bovenaan mijn pagina te staan. Mensen die mijn pagina geliked hebben krijgen het wel als nieuw bericht op hun tijdlijn. Maar hoe zorg ik nu dat het ook op mijn pagina bovenaan komt te staan zodat als iemand daarop kijkt ook het nieuwste werk wel bovenaan staat en niet ergens achterin een album? Het is zo vreemd omdat het de ene keer wel er komt te staan en de andere keer niet en ik kom er niet uit wat ik nu dan anders doe.

Keet

Re: Facebook, foto in album, niet op tijdlijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 11:37

Volgens mij komen ze op de tijdlijn zodra er een reactie op gegeven wordt

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 11:46

Alles wat jij toevoegt in een album komt op de tijdlijn terecht in de vorm van ... heeft 3 foto's toegevoegd aan Album ..., maar achteraan in je album als mensen kijken. Misschien even in je instellingen rondkijken?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-16 12:02

Nee als er een reactie op gegeven wordt komen ze nog steeds niet bovenaan mijn tijdlijn op de pagina.

Ja het komt inderdaad ook achteraan in het album, als ik album bewerken doe dan kan ik ze naar boven slepen in andere volgorde. Alleen hoe ik moet instellen dat het dus automatisch ook op mijn tijdlijn komt en bovenaan in het album heb ik nog niet gevonden.

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 12:11

Je kan ze toch ook op je tijdlijn plaatsen en daarna pas verplaatsen naar het album waar je ze in wilt hebben?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-16 12:15

Hoe kan ik dat doen dan? Binnen een album kan ik wel de volgorde veranderen, maar hoe ik een foto naar een ander album kan verplaatsen zie ik niet staan.

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 12:57

Een van je albums openen en dan met je muis op een foto gaan staan, dan komt er een potlood achtig iets rechtsboven op de foto tevoorschijn, hierbij staat 'Bewerken of verwijderen'. Als je daarop klikt komen er meerdere opties en kan je als het goed is kiezen uit 'Naar ander album verplaatsen'. :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-16 13:00

Super bedankt voor de tip!
Ik zat steeds daar rechtsboven in het album bij bewerken te zoeken en dan kwam ik niet verder. Heb het nu gevonden, dankjewel!

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 13:02

Graag gedaan! :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-16 14:06

Het op de tijdlijn zetten en dan naar het album verplaatsen is top, werkt goed zo :D
Maar toch nog een vraagje :o De foto's komen nu onderaan in m'n album waarna ik ze bij bewerken naar boven sleep. Kan ik het ook zo instellen dat het direct bovenaan komt?