Werkvakantie buitenland.. MET paarden!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Larissabest

Werkvakantie buitenland.. MET paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-16 11:10

Hallo!

-Sorry als het hier niet goed staat! -

Er zijn echt al ónwijs veel topics over dit onderwerp, maar ik kon geen recente vinden. Dus bij deze!

Even een uitlegje. Het plan zit erin om een thuisopleiding te gaan doen, en tegelijkertijd te gaan werken in het buitenland. Zodat ik én werk, en een opleiding daarnaast ga doen. Überhaupt moet ik nog nagaan of dit mogelijk is, maar mocht het niet mogelijk zijn, dan wil ik dit plan bewaren tot volgend jaar, aangezien ik dan mijn opleiding heb afgerond. Nu ben ik al wel 2 hele leuke bedrijven tegengekomen, maar het kan nooit kwaad om je verder te oriënteren! Ik vind het echt niet erg om ook andere dingen te doen dan het rijden, het verzorgen van de paarden etc. Hoe meer afwisseling, hoe leuker! :D

Nu hoef ik écht al geen reacties ''dat ga je niet redden'' en/of ''weet je wel niet hoe zwaar dat is'', no worries. Ik kies hiervoor, dus ik ga ervoor! *\o/*

Het is wel de bedoeling dat het om salaris of kosten & inwoning gaat. Een toeristisch uitje hoeft van mij niet!

Ik ben benieuwd!

eilleen333

Re: Werkvakantie buitenland.. MET paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 11:14

Denk dat het wel handig is om even te laten weten in welke hoek je het ongeveer zoekt. Welk land zou je evt heen willen?

Larissabest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-16 11:29

eilleen333 schreef:
Denk dat het wel handig is om even te laten weten in welke hoek je het ongeveer zoekt. Welk land zou je evt heen willen?

Dat maakt me eigenlijk echt niks uit! Heb die 2 uit Sweden, en die andere uit Hongarije, maar Amerika, Australië, of heel ergens anders, maakt me ook niet uit!

eilleen333

Re: Werkvakantie buitenland.. MET paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 11:31

Echt helemaal geen idee naar welk land je wilt? Lijkt me wel handig om daar eerst in te schiften, anders is het een gebed zonder eind denk ik.

Wat is je budget?
Je wil wel geld verdienen, maar vaak ben je zelf wel verantwoordelijk voor bijvoorbeeld je reiskosten.
En hoe lang wil je daar blijven?

Larissabest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-16 11:43

eilleen333 schreef:
Echt helemaal geen idee naar welk land je wilt? Lijkt me wel handig om daar eerst in te schiften, anders is het een gebed zonder eind denk ik.

Wat is je budget?
Je wil wel geld verdienen, maar vaak ben je zelf wel verantwoordelijk voor bijvoorbeeld je reiskosten.
En hoe lang wil je daar blijven?

Het is ook fijn om veel keus te hebben. Ik zit liever op een ranch die ik helemaal te gek vind, dan dat ik het land te gek vind, maar het werk vreselijk vind. Reiskosten is geen probleem, is logisch dat je die zelf moet betalen voor zoiets. Daarnaast vind ik het ook prima dat ik tegen kosten & inwoning zit, ik hoef dus niet perse geld te verdienen ;)

Zat zelf te denken aan ongeveer een jaar, ligt ook aan het bedrijf, wanneer hebben ze je nodig etc.