Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xCarpediem schreef:Als ik jou was zou ik in ieder geval de open dagen bezoeken (eventueel op meerdere locaties van de Fotovakschool). Daarnaast kun je ook kijken of de opleidingen meeloopdagen aanbieden waar je je voor in kunt schrijven en anders kun je altijd vragen of je eens een dag mee mag lopen met een student. Daardoor krijg je vaak een goed beeld van de opleiding en de school zelf waardoor je misschien een betere afweging kunt maken.
Veel succes met het maken van een keuze.
Anoniem schreef:Ik volg nu de basisopleiding aan de fotovakschool Rotterdam en start in april met de vakopleiding.
Ik weet dat de fotovakschool verschillende de opleidingen heeft, MBO en HBO. Welke ligt jou interesse?
Joy_Mennings schreef:[naam] schreef:Ik volg nu de basisopleiding aan de fotovakschool Rotterdam en start in april met de vakopleiding.
Ik weet dat de fotovakschool verschillende de opleidingen heeft, MBO en HBO. Welke ligt jou interesse?
De hbo opleiding. Ik heb ook naar de mbo opleiding gekeken maar omdat de havo me redelijk makkelijk af gaat denk ik dat dat qua basisvakken te makkelijk gaat worden.