Dingen waar je echt niet tegen kan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Dingen waar je echt niet tegen kan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:47

Of panisch, of helemaal out of control etc. :')

Iets van mij;

Als ik uit de douche, zee, het zwembad kom of iets en dat mn haar dan helemaal compleet nat is en die druppels over je gezicht en rug rollen. Zo daar kan ik écht niet tegen en dan word ik ook echt gek. :') Na het douchen altijd gelijk een handdoek in m'n haar. Maar als je uit de zee of het zwembad komt en vervolgens op het strand bijv. verder gaat liggen zonnen en ik mijn haar in een knot doe en dán die druppels beginnen te rollen over mijn hoofdhuid/nek/gezicht..

en zo zijn er wel meer dingen maar ben ook benieuwd naar andere bokkers!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:51

Het geluid van een bezem over tegels, verschrikkelijk! Maar ik kan er wel tegen als ik het zelf doe.

En stukjes appel in m'n appelmoes of stukjes fruit in yoghurt. Kan er letterlijk kokhalsneigingen van krijgen.

Tikkende klokken, ligte strelingen over m'n huid (niet eens echt kietelen), en zoveel meer :P
Laatst bijgewerkt door Eske_B op 09-02-16 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:52

Smakkende mensen, te hard ademende mensen, een tikkende klok in de slaapkamer, een mug die om mijn hoofd zoemt als ik in bed lig, het geluid van een kruimeldief, en zo kan ik nog wel even doorgaan := Ik vind echt heel veel dingen irritant :o

Anoniem

Re: Dingen waar je echt niet tegen kan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:54

Of of een overvolle trein/tram/bus/metro en dat je dan merkt dat je niet meer schone zuurstof ademt zoals je deed voor het zo vol was, maar de adem van andere mensen. :')

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:55

Als iemand naast mij als een hondsdolle eekhoorn loopt te nagelbijten. Brrr. :')

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:57

De Vodafone storing op dit moment :+

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:57

Op mijn werk hebben we een krat met zwemvleugeltjes die mensen gratis mogen gebruiken. Hoeveel ouders hun kinderen plompverloren twee verschillende bandjes aan trekken. |o
Ik ben dus meestal heel behulpzaam O:) , ik sorteer ze af en toe en probeer dan zelf 2 bandjes van dezelfde maat aan te geven. Het maakt geen drol uit maar ik vind het gewoon erg. :o

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:59

Natte pleisters... Brrrr

Of idd dat inademen van tweedehands zuurstof, zo ook als er iemand blijft slapen dan kan ik echt niet zo rech tegenover de ander liggen en diegene zn adem inademen. Bah!

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:59

Haha! Leuk topic!
Ik vind een krant heel vies aan voelen.
En als mensen met hun vork over het bord piepen met eten!
Nagels over schoolbord/muur is ook heel erg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:02

Mensen die geluid maken met eten. :r
Mensen die zwaar ademhalen. :r
Papier dat ik met m'n vingertoppen aanraak. :brr:
Knakkende lichaamsdelen. :r
Zwetende armen (vaak van mensen die overgewicht hebben) aanraken. :r
Mensen zien nagelbijten (maar zelf doe ik het weer wel). :r
Het langzaam zingen van een willekeurig liedje. %)
Piepen met bestek tegen bord of tanden. :r
Overgevende mensen. :r :r :r

Vast nog wel meer maar kan er nu even niet op komen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-02-16 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:02

Het geluid van krakend/schrapend ijs, aaah :(

Eet of drink geluiden van andere mensen.

Een (grote) hap uit een appel nemen. Auw! Snap echt niet dat mensen dit kunnen :')

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:03

Oh, ik weet er nog een. Mensen die in het openbaar heel luidruchtig lopen te fluiten. Kan daar zo gefrustreerd van raken!

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:04

Haha leuk topic! Herken er veel bij sommige!

Een schep dat over de grond schraapt, (niet als ik het zelf doe) daar kan ik echt de rillingen van krijgen! Of een krijtje dat over een bord schraapt. := Een tikkende klok in de slaapkamer kan ik ook niet tegen, dan kan ik niet slapen.
Deuren die klapperen als je net lekker zit....oeeeehhh dat is ook echt heel vervelend.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:05

Ijskrabben op je auto ruit... Rammelende dingen in de auto..
Laatst bijgewerkt door rink op 09-02-16 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:05

Smakken, met mond open eten en constant zuchtende mensen.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:06

Kwa dingen; kaas... Ik ben echt gewoon panisch van kaas, zit te walgen als het voor me staat en als ik het niet zie en perongelijk (bijna) aanraak wil er nog wel eens een gil uitschieten :=

Waarom? Geen idee. Ik vind het stinken, maar waarom die walging :')

Verder etende (of gewoon hard slikkende) mensen, nare geluiden zoals krassen etc. Ik ben best een zeikerd en kan ook echt kwaad worden als iemand naast me zit te smakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:06

IsaCalixa schreef:
Oh, ik weet er nog een. Mensen die in het openbaar heel luidruchtig lopen te fluiten. Kan daar zo gefrustreerd van raken!

Onze postbezorger doet dit... Ik kan hem bijna zijn hele rondje horen en ik heb al zo vaak de intentie gehad om de deur open te slingeren en te vragen of hij daar alsjeblieft mee wil stoppen... Maar ja, dan ben je al postbezorger, als dat zijn baan draagzamer maakt vind ik het ook niet zo erg.

Ik word helemaal gek als mensen geluiden maken of tics hebben die ik zelf ook heb := Zo zat ik tijdens een tentamen naast een jongen die in een bepaald ritme met zijn schoen tegen de tafel aan het schoppen was. Daar kan ik zo onwijs gestoord van worden, terwijl ik het zelf net zo goed (onbewust) had kunnen doen. Net als mensen die met hun nagels op tafel tikken.. Doe het zelf heel vaak maar als anderen het doen kom ik echt in een hele bloeddorstige modus terecht.

Verder joh, zo veel. Mijn zusje had een spleet tussen haar voortanden en als zij tv aan het kijken was of iets in die trant ging ze altijd door die spleet ademen. Dat klonk heel fluitend, en we hebben daar echt ruzie om gehad, tot klappen aan toe :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:07

Mensen die op hun bestek bijten. Brrrrr!!

Spoiler:
En een cliënt met een Spaanse kraag... (google)
%)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:08

Mensen die geen respect voor je persoonlijke ruimte hebben en veel te dicht op je staan/zitten.
Of mensen die heel dicht en snel achter je gaan lopen, krijg ik echt kriebels van..

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:11

Piepschuim, echt verschrikkelijk. Zo vasthouden gaat nog wel maar erin knijpen of als mensen 2 stukken tegen elkaar aan wrijven bv dan krijg ik echt kippenvel.

Watten hetzelfde. Wattenschijfjes kan ik nog enigszins hebben, maar gewoon plukken watten echt niet.
Alleen er aan denken geeft me al kippenvel.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:11

Oeh, druppelend nat haar kan ik ook inderdaad niet tegen.

Slaapkamer zonder tikkende klok. Slaapkamer die geheel verduisterd is. Kan ik allebei niet van slapen.

De kefcavia van de zus van mijn buurvrouw.

Mensen die hun kefcavia (of ander model hond) uitlaten op een onhandige manier. Dus bij voorbeeld dat je komt aangefietst, netjes op het fietspad, en dat er geheel links iemand loopt met geheel rechts een hond en dan zo'n uitschuiflijn die je pas een paar meter van tevoren ziet over het fietspad heen.

AnnickT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:12

Mensen in het OV die mét koptelefoon hun muziek zo knetterhard hebben staan dat ik die door mijn eigen oortjes en rockmuziek heen nog kan horen. Als die persoon dan ook nog naast me gaat zitten kill ik hem.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:14

EskeGirl schreef:
Het geluid van een bezem over tegels, verschrikkelijk! Maar ik kan er wel tegen als ik het zelf doe.

En stukjes appel in m'n appelmoes of stukjes fruit in yoghurt. Kan er letterlijk kokhalsneigingen van krijgen.

Tikkende klokken, ligte strelingen over m'n huid (niet eens echt kietelen), en zoveel meer :P

Hier ging ik toch wel even om stuk : "Stukjes appel in mijn appelmoes" Hoe kan je nou appelmoes hebben zonder stukjes appel er in :') _/-\o_

Zelf kan ik zoals de meeste niet zo goed tegen hard smakkende mensen en hoog piepende geluiden als bestek over een bord en nagels ergens over krassen etc.

Waar ik ook heel slecht tegen kan zijn van die buitenlanders in Nederland die in het openbaar hun eigen taal spreken, je weet namelijk nooit wat ze van plan zijn dan en heb vaak genoeg van die jongeren gehad die even denken iets van mijn spullen te jatten. Afgelopen weekend weer een wollah marokaan die dacht mijn mobiel even mee te kunnen nemen, erg storend, ga meestal niet echt meer met plezier de stad in omdat ik kapot ga van de irritaties hier van, voel me hierdoor vaak ook niet veilig meer helaas.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:16

Dani199764 schreef:
EskeGirl schreef:

Hier ging ik toch wel even om stuk : "Stukjes appel in mijn appelmoes" Hoe kan je nou appelmoes hebben zonder stukjes appel er in :') _/-\o_

Zelf kan ik zoals de meeste niet zo goed tegen hard smakkende mensen en hoog piepende geluiden als bestek over een bord en nagels ergens over krassen etc.

Waar ik ook heel slecht tegen kan zijn van die buitenlanders in Nederland die in het openbaar hun eigen taal spreken, je weet namelijk nooit wat ze van plan zijn dan en heb vaak genoeg van die jongeren gehad die even denken iets van mijn spullen te jatten. Afgelopen weekend weer een wollah marokaan die dacht mijn mobiel even mee te kunnen nemen, erg storend, ga meestal niet echt meer met plezier de stad in omdat ik kapot ga van de irritaties hier van, voel me hierdoor vaak ook niet veilig meer helaas.

Gewoon supermarktappelmoes uit een pot, lekker vloeibaar en zonder stukjes. Met vind ik het gewoon niet lekker, echt heel goor :')

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:17

Dani199764 schreef:
EskeGirl schreef:

.

Euhm, ik heb altijd appelmoes zonder stukjes?