Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
future_vet schreef:tja bij luzac krijg je veel begeleiding, althans maak je lange dagen, dus wellicht werkt dat voor jou.
vind persoonlijk dat je er niks aan hebt als je zoveel begeleiding nodig hebt want op t hbo of wo valt die begeleiding ineens weg en zul je daar wel falen.
Daarbij is luzac gewoon belachelijk duur en heb ik meer het gevoel dat je je diploma koopt dan echt haalt.
kun je niet beter gewoon het examenjaar opnieuw doen? op de uni of hbo zal je t zonder eigen verantwoording/zelfstandigheid ook niet makkelijk hebben namelijk.
rapunzelx schreef:vuurneon schreef:Hoe rijk zijn je ouders? Per eindexamenvak betaal je 2850-3000 euro namelijk.
Klopt, daar zijn ze van op de hoogte en is verder geen probleem.
Mijati schreef:Extra begeleiding heb je eigenlijk niet veel aan. Je moet het ook zelf doen.
[...]
Dan maak je een planning, wat moet ik deze week leren, plan wat je welke dag gaat leren en hoelang je dat gaat doen. Elk uur een pauze van 10 minuten.
En dan de belangrijkste, houd je aan die planning.
Zorg ook dat je in een omgeving gaat leren waar je zo min mogelijk afleiding hebt.

maar heb wel geleerd om beter om te gaan met het leren van dingen die mij eigenlijk geen fluit interesseren. 
rapunzelx schreef:Het probleem is niet dat ik geen verantwoording of iets heb, het zijn meer persoonlijke problemen waar ik nu tegen aanloop waardoor ik het hier op mijn eigen school gewoon niet ga redden ben ik bang.