Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
leeneliefje schreef:zipster schreef:ik heb een lenovo laptop gekocht voor dezelfde handelingen.
Is een mooi groot scherm en met de cijfertjes aan de rechter kant.
Ik heb er 550 voor betaald bij de BCC.
Tot noch toe super tevreden over!
Ah dit klinkt goed, weet je ook welk model 't precies is?
Thokkadisje schreef:Ik ben ook bezig met mijn scriptie, en mijn advies is om een niet al te grote laptop te kopen die je makkelijk mee kan nemen (naar de univesiteit, bieb of waar je maar wilt gaan zitten schrijven), en dan voor thuis een los toetsenbord met nummertjes, een fijne muis en een standaard om je laptop op ooghoogte te zetten. Zolang achter een laptop zitten schrijven is echt funest voor je houding...
Aedema schreef:Ik heb een acer laptop, weet zo gauw niet welke precies, maar voldoet ook aan jouw eisen![]()
Tenminste.. Ik weet niet wat voor jou groot is? Ik heb volgens mij 16" beeldscherm, de meeste laptops voor huiswerk zijn 15".
Heel fijn en snel ding leeneliefje schreef:Aedema schreef:Ik heb een acer laptop, weet zo gauw niet welke precies, maar voldoet ook aan jouw eisen![]()
Tenminste.. Ik weet niet wat voor jou groot is? Ik heb volgens mij 16" beeldscherm, de meeste laptops voor huiswerk zijn 15".
Ja ik heb goede ervaringen met Acer, alleen zijn ze volgens mij wel wat duurder dan lenovo of niet?