En nee ik bedoel het niet sarcastisch
Al zijn er natuurlijk momenten dat je ze liever niet tegenkomt, maar vanmorgen was ik maar al te blij dat ze mij wakker belde!Gisteren heb ik gewerkt van 13:45 tot 22:45. Dit houd in dat ik mijn scooter dan op het station neerzet rond 12:45 en dat ik weer terug kom om 23:05. Zo ook dus gisterenavond. Alleen stond mijn scooter niet meer op mij te wachten
Ik ben zeker 5 x rondjes gaan lopen, twijfelen of ik hem wel echt daar had gezet etc. Nog een vriend gevraagd maar nee. Tot de conclusie gekomen dat die echt weg/gestolen was...
Heb dus afgelopen nacht alle instanties afgebeld voor aangifte van diefstal, politie, vbv en de verzekering. Uiteindelijk gaan slapen met een gat in mijn hart, want dan merk je wel dat je best afhankelijk bent van je trouwe tweewieler 
Gelukkig in slaap gevallen rond een uur of 05:30 en rond 11:00 ging opeens bruut mijn telefoon af. Onbekend nummer? Ik neem dan altijd gewoon heel simpel op met "hallo". En daar klonk een vrolijke meneer aan de andere zijde die mij vertelde dat mijn scooter gevonden was in een wijk niet ver van de mijne. Dat ze hem wel even zouden langs brengen....
Ik was echt flabbergasted, gewoon mijn scootervriendje terug en nog niet eens beschadigd
Alleen een onderdeel van het slot ontbrak, maar hell, hij start gewoon verder! Welke klootviool het ook geweest was die mijn scooter had "geleend"... Ik ben blij dat diegene hem in het zicht heeft neergezet en de politie hem zo snel al gevonden had!
Politie uitbundig bedankt voor de goede service en heb hem meteen voor mijn deur op dubbel slot gezet goed in het vizier.Bedankt politie

Ja misschien had ik geluk omdat ze met een busje waren op dat moment ofzo?
Echt lekker dat je gelijk je scooter weer terug hebt en dat hij thuis is afgeleverd
Heel erg hartverwarmend vind ik het, iemand die zich 100% inzet voor iemand anders!
wat een geluk had ik toen!