rare/irritante gewoontes van je vriend/vriendin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

rare/irritante gewoontes van je vriend/vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-16 23:58

Nu ik ruim een jaar samen ben met de liefde van mijn leven vallen mij ineens allerlei vervelende gewoontes en rare trekjes op.
Ik kan er vaak ook wel om lachen hoor, maar soms...

* Hij is standaard te laat
* Laat soms een paar dagen niks van zich horen ( gisteren zelfs zn baas gebeld. Bleek ie met griep in bed te liggen en had dat niet even gemeld )
* Hij kan zn bed echt niet uit komen s'ochtends
* En t allerergste: de wc niet na poetsen :(

Maar verder ben ik gek op hem hoor! <3

En nu jullie! Welke gekke of irritante gewoontes hebben jullie partners?

Lady24

Re: rare/irritante gewoontes van je vriend/vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:00

Mijn partner kan niet stilzitten en trommelt dus op alles (inclusief mij). Ook trillen met zijn benen.
Na herhaaldelijk aangeven dat ik het wel fijn vind als ie achter zijn kont opruimt, het niet doen. Vooral niet als ik net heel de keuken heb schoongemaakt..
De wcbril niet naar beneden doen. Maar daar heb ik me eigenlijk al bij neergelegd haha.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-16 00:01

Oh ja, herkenbaar, dat trillen met benen, vreselijk!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:03

Paar dagen niets van hem horen maar via zijn baas horen dat ie ziek is? := ik denk dat dit genoeg zegt

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-16 00:06

eenitraM schreef:
Paar dagen niets van hem horen maar via zijn baas horen dat ie ziek is? := ik denk dat dit genoeg zegt

Hij staat er wel om bekend, ook bij zn vrienden enzo.
Dus een van hen heeft zn baas gebeld en toen mij geappt.
Zn broer is toen bij m langs gegaan en heeft min of meer gedwongen mij te appen.
Hij heeft beloofd t nooit meer te doenw. En anders weet ie wat de consequenties zijn! Dan word er voorlopig niet van Arnhem naar Groningen verhuist door mij. En eventueel is t dan ook uit :p

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:08

Spullen niet opruimen >;) van kleding tot aan zijn ontbijt :+

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:19

Paar dagen niets van je laten horen? Dat zou hier exit zijn geweest, van mijn part stuurt ie dan maar dat ie even onbereikbaar wil zijn, maar je 'verdwijnt' niet zomaar.

Echt irritant? Het eten van die vieze noedels, ik word al misselijk van de geur van die meuk en hij vindt ze heel lekker, dus we lunchen haast nooit samen/tegelijkertijd, tenzij hij iets anders gaat eten. :+

Lady24

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:21

Weet er nog wel één.
Koekjes of chips eten, heel de bank onderkruimelen en het niet even opruimen of een beetje 'netter' eten. En dat áltijd als ik net gestofzuigd heb..

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-16 00:27

Dreamybol schreef:
Paar dagen niets van je laten horen? Dat zou hier exit zijn geweest, van mijn part stuurt ie dan maar dat ie even onbereikbaar wil zijn, maar je 'verdwijnt' niet zomaar.

Echt irritant? Het eten van die vieze noedels, ik word al misselijk van de geur van die meuk en hij vindt ze heel lekker, dus we lunchen haast nooit samen/tegelijkertijd, tenzij hij iets anders gaat eten. :+

Ja, zou ik eigenlijk ook moeten doen, het uitmaken. Het erge is, hij weet dat ik zo gek op hem ben, dat ik dat niet doe. En ja, dat klinkt stom ;) Maar vanaf t moment dat ie 8 jaar geleden naast me ging zitten, vind ik hem al leuk, dus ik ben zuinig op m. Maar ik was wel echt pissig gisteren!

Iehw, die noedels zijn vies! Ik snap je helemaal!

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:28

De wc rol niet vervangen als hij het laatste velletje heeft gebruikt. En als hij het wel doet de wc rol in het fonteintje gooien ipv in de prullenbak die ernaast staat. En inderdaad dat eeuwige spoor van rommel. Daar heb ik me inmiddels hij neergelegd.

En de wc niet na poetsen, ik stuur hem nu vaak gewoon terug. :j
Maar verder is hij wel heel lief hoor, helpt ook in het huishouden als hij daar tijd voor heeft (werkt heel veel) dus dat is wel fijn. Daarnaast vouwt hij ook vaak de was op daar heb ik echt een hekel aan!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:28

-De afwas op het aanrecht laten staan terwijl de vaatwasser onder het aanrecht zit

-Na het laatste wcpapiertje niet even een nieuwe rol ophangen maar gewoon beginnen aan een nieuwe rol die nog op de voorraadhouder zit

-Weglopen tijdens een gesprek, omdat hij ineens bedenkt dat hij wat van boven moet halen ofzo

-Niet sprayen na grootschalig toiletbezoek, ik roep standaard 'Die spraybus staat daar niet ter decoratie!!'

-De kleppen van de schoenenkast open laten staan in het toch al veel te kleine halletje waar dat ding staat

-Niet horen wat ik zeg, 'hummen' als antwoord en dan later vragen naar datgene dat ik allang verteld heb

-Zeggen dat hij iets zal regelen met z'n pa mbt oppas voor onze zoon, of wat dan ook,(regel is ik overleg met mn ma en jij met je pa) en het dus niet doen waardoor ik het dan uiteindelijk maar weer doe

-Bestek weggooien met etensresten, let niet op de inhoud van vieze borden, heb al diverse keren bestek moeten aanvullen omdat er nog maar 1 lepel en 2 vorken waren ofzo

Meest irritante: Nieuwe producten die nog niet geopend zijn en nog niet over datum zomaar weggooien.bv een pak koeken wat ik ooit eens in een actie kocht en nog gewoon bruikbaar is, mikt meneer zo in de kliko. Daar kan ik dus echt niet tegen, vind ik doodzonde. 'Ja want dat ligt er al zo lang' zegt hij dan... 'Ja jij bent hier ook al heel lang, ik flikker jou nog eens in de kliko!' is meestal mijn antwoord

Tsja, eigenlijk alle clichematige mannendingen denk ik hier :D
Zijn 15 jaar samen waarvan 8jaar samenwonend... ik heb het opgegeven :-p
Laatst bijgewerkt door SANEX op 06-02-16 00:35, in het totaal 1 keer bewerkt

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-16 00:31

Klinkt idd als n typische man, Sanex!

Mijne heeft n hekel aan boodschappen doen.
Maar is dan wel zo lief toch naar de super te lopen als ik het te glad vind buiten. En neemt dan chocola en n kaarsje mee!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:31

TS Jij vind hem leuk... maar hoe leuk vind hij jou?
Bij een relatie moet het toch wederzijds zijn....
en paar dagen geen contact dat klinkt niet als een griepje...

Dat je je soms irriteert aan je partner tot daar aan toe maar eigenlijk moeten dat dingen zijn waar je wel beetje om kan lachen en je schouders ophalen.... Maar gewoon niks laten weten ... hmm

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-16 00:34

Evelijn schreef:
TS Jij vind hem leuk... maar hoe leuk vind hij jou?
Bij een relatie moet het toch wederzijds zijn....
en paar dagen geen contact dat klinkt niet als een griepje...

Dat je je soms irriteert aan je partner tot daar aan toe maar eigenlijk moeten dat dingen zijn waar je wel beetje om kan lachen en je schouders ophalen.... Maar gewoon niks laten weten ... hmm

Ik heb t wel eerst nagevraagd, en niemand had hem gesproken sinds maandag.
Hij zegt dat ie heel gek op me is, dus dat geloof ik dan ook wel!
Maar je hebt wel n punt hoor!
Ben m wel heel erg aan t verdedigen nu voor mn gevoel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:34

Aaah dat trillen met benen. Vooral als we in bed liggen, dat is echt het ergste _O- :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:35

Haha leuk topic :D

Mijn vriend maakt als ie half slaapt altijd een soort kreungeluid heel gay.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:35

- vrijwel niet opruimen/schoonmaken
- 'zeuren' dat 'ie iets kwijt is omdat ik wél opruim :roll:
- iets als 'schoon' bestempelen wat niet schoon is, lees: een pan die gister gebruikt is hergebruiken of na deze te hebben 'afgewast' met alleen water en een vieze afwasborstel
- plastic broodzakken bewaren om her te gebruiken, lees: overal liggen plastic broodzakken

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:36

Hier ook het probleem dat alles in gootsteen flikkeren toch iets makkelijker is dan het inruimen van de vaatwasser. Of even snel een eitje bakken waardoor ik het fornuis wel opnieuw kan poetsen ;)

Majolen

Met lege handen naar de keuken lopen terwijl de tafel vol staat met borden etc.

Tanden en gebit schoon maken terwijl hij naast me op de bank zit..

In de keuken staan draaien als ik eten aan het koken ben.

PreHungaro

SpeechLess schreef:
- vrijwel niet opruimen/schoonmaken
- 'zeuren' dat 'ie iets kwijt is omdat ik wél opruim :roll:
- iets als 'schoon' bestempelen wat niet schoon is, lees: een pan die gister gebruikt is hergebruiken of na deze te hebben 'afgewast' met alleen water en een vieze afwasborstel
- plastic broodzakken bewaren om her te gebruiken, lees: overal liggen plastic broodzakken

Die tweede en vierde :x

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:37

-Bijna niets uit zichzelf vertellen. Hij heeft standaard "niets bijzonders" gedaan op zn werk iedere dag. :')

-Lege WC-rolletjes in het wasbakje neerleggen ipv in het prullenbakje doen

Maar verder dan dat is hij perfect voor mij <3 Mijn vriend heeft dus ook wel moeite met dingen uit zichzelf vertellen, maar niet vertellen dat hij ziek was en dagen niets van zich laten horen heeft hij gelukkig nog nooit geflikt, daar zou ik ook echt niet zo gezellig op reageren. :=

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:38

Ik kan nu niet echt bedenken wat ik echt irritant aan hem vind.

Ja 1 heel groot ding.. Zijn huisgenoot.
Aan de ene kant heel lief maar aan de andere kant vervelend. Altijd commentaar hebben voordat je iets doet en altijd mijn vriend achter na lopen en hetzelfde willen doen. Kan heel vervelend zijn.

Ik denk dat ik de irritantste in de relatie ben :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:39

Hier wel een vriend die van schoon, netjes, spik en span houdt gelukkig _O-

Oh en die van mij is echt heeeel eigenwijs, maar ik heb gemerkt dat dat écht in zn familie zit, dus ik kijk er nu anders tegen aan. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:39

Haar ochtendhumeur :')
En haar poetsdrift... Afgelopen week nog knallende ruzie gehad omdat ik druppels op de kraan maakte nadat ze die gepoetst had :=

Ohja en ze ruimt echt dingen op die ik nog aan het gebruiken ben :+

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:42

Oh Nou:
- om te beginnen kan hij een uur met zijn telefoon op de wc zitten om filmpjes te kijken.. Dan gaat hij om te sch**ten.. En filmpjes kijken..
- Douchen duurt ook een uur in de ochtend.
- tanden oid schoonskwijlen oid..
- komt altijd en overal te laat.
- hij kan niet stil zitten, zit continu te wippen op een stoel of met been te trillen