Ik ben opzoek naar (oud)studenten die de opleiding Paard & Management of Equine, Sports & Business doen/gedaan hebben. Ik heb een aantal vragen.
- Welke opleiding doe je & waar?
- Hoe bevalt de school/leraren & de algehele sfeer?
- Wat leer je in grote lijnen? Vind je dit een goede aanreikstok om verder mee te kunnen in jouw toekomstplannen?
- Heb je eventuele toevoegingen/opmerkingen/tips voor mij?
Ik zit momenteel in havo 4 en ben me druk aan het oriënteren over een mogelijke vervolgopleiding. Ik ben er sowieso al over uit dat ik een eigen bedrijf (in de paarden) wil opstarten. Waarschijnlijk niet meteen na het afstuderen, maar dit is wel mijn doel.
Ik hoef geen reacties dat een eigen bedrijf/werk in de paarden niet haalbaar is of slecht betaald o.i.d.
Bij voorbaat hartelijk dank!

Groetjes Sarah
) allemaal aardig vind ik. Je mag de docenten gewoon aanspreken met hun voornaam (dit is enorm wennen
) en de meeste zijn echt wel bereid je ergens mee te helpen mocht je ergens moeite mee hebben.
). Tot nu toe heb ik de modules over Animal Health/Biology, Sector oriëntatie, Marketing en Animal Business gehad. Ik heb het idee dat je je met deze opleiding behoorlijk breed ontwikkelt omdat je (bijna) alle facetten van de paardensector nationaal en internationaal mee krijgt in de theorie (lectures) en praktijk (stages, bedrijfbezoeken, etc.). Op dit moment is de inhoud van de opleiding heel erg aan het veranderen, om de kwaliteit te verbeteren, dus het kan zijn dat gegeven informatie verandert.