Ik had vandaag echt zoiets briljants op tinder dat ik dacht, daar moet een topic over komen, gewoon zo'n tinder #fail topic, met van die kneuzen die de plank echt volledig misslaan.
Wel binnen de perken, niet met naam en toenaam of foto noemen, ik stel voor de voorletter en evt de plaats, maar verder gewoon de platte tekst of screenshots, who's with me
!Ik zal zelf beginnen: ik had vandaag een K. uit A. die het gesprek in eerste instantie heel leuk begon, en op een gegeven moment begon over bdsm (op zich niks mis mee), maar hij schakelde heel snel over op een 50-shades like verhaal, minus de subtiliteit. Ik heb het een tijdje aangekeken, zo nu en dan gereageerd en het wat gevoed, maar het werd algauw echt een heel gemaakt verhaal, zoals ik zeg, echt een gevalletje copy-paste
. Vervolgens aan een vriendin laten zien en die bleek ook al eens aan hem gematcht te zijn en die had exact hetzelfde verhaal al eens gehad
, zij had hem uit haar lijst geknikkerd. Op een gegeven moment maar gevraagd of ie er nou wel eens echt succes mee had gehad dat verhaal, toen sloeg zijn mood natuurlijk heel snel om...
Uiteindelijk heb ik hem een fijne nacht gewenst met zijn rechterhand en uiteraard succes met de jacht naar een wat goedgelovigere match
....Het hele verhaal is nogal een epistel, op verzoek wil ik dat best plaatsen, maar weet niet of dat wel mag hier