Pakketje ontvangen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Samblabla

Pakketje ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-16 19:34

Hey,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of geruststellen. Ik heb iets gekocht via ebay vanuit engeland en ik kreeg van myhermes een mail met een werkende track en trace code. Nu kreeg ik van paypal ook een bericht (betaling) dat het bedrijf mijn pakket levert usps is. De link van usps doet het niet maar die van myhermes wel.

Verzender heeft het pakketje met een postbedrijf naar een gsp centre gebracht. Geen idee welke.

Dus toen ik keek zag ik op de site van myhermes dat mijn pakketje geleverd zou zijn maar ik zie dus niks. Ook niet bij de buren.

Hoe groot is de kans dat myhermes dat tussen postbedrijf is?

Oja en zondag kreeg i al track en traces codes en vrijdag besteld.

EquiLibri

Re: Pakketje ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 19:38

Even mailen of bellen naar het bedrijf voor een update?
Ik heb ook al wel voorgehad dat er 'afgeleverd' stond maar het pakketje nog onderweg was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 19:39

Met Ebay zou ik er rekening mee houden dat het een tussenkoerier is en dat je pakketje dus gewoon nog onderweg is. Vaak moeten die dingen uit China komen en dan duurt het echt wel wat langer dan een week

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 19:45

Zolang je met PayPal hebt betaald is er niets aan de hand. Je heb dan aankoopbescherming.

Hermes is gewoon een verzendbedrijf net zo al Post.nl Met usps vermoed ik dat dat UPS is wat ook een zeer betrouwbaar verzendbedrijf is.

Verder kun je bij de advertentie zien van waar het pakket wordt verstuurd. Ik ben zeer actief op Ebay.de en ik verstuur vanuit Duitsland.
Zowel Ebay en PayPal beschermen de kopers goed (iig hier in Duitland)

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-16 19:47

Mijn pakketje is gewoon particulier en niet vanuit china.

Ik myhermes proberen te bellen maar hun telefoon nummer werkt niet. Via de webchat heb ik het geprobeerd maar werd ik afgescheept.

Oh, volgens mij snap ik het. Myhermes is de tussen persoon want kreeg net een berichtje van de verzender.

Hartstikke bedankt voor het snelle reageren :)

Nee via de advertentie doet de code het niet, er staan daar namelijk 2 upaab codes. Dat heb ik namelijk wel vaker gehad.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 19:49

usps = united states postal service (dus ptt post van amerika). En die geven de pakketten aan de landsgrens af aan de landelijke postbesteller, maar zonder dat via T&T volgen mogelijk blijft, het is nl een ander bedrijf dat het over neemt. Bij koeriersdiensten als ups/dhl/fedex/etc. gaat het van deur tot deur via 1 bedrijf en kan je het wel via T&T blijven volgen.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-16 19:54

Dankjewel. :) jullie hebben me een beetje gerustgesteld