N.a.v. bovenstaande link, wil ik graag andere "ouders" en mensen attenderen op het feit hoeveel suiker er in bepaalde soorten drinkpakjes zit.
Je schrikt je rot......
Mama's van schoolgaande kindjes, wat geven jullie mee naar school

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Lotte wordt straks 2 maar drinkt vrijwel alleen maar water, 's ochtends verdunde kruidenthee en af en toe sinaasappelsap aangelengd met water. Pakjes meegeven is meer gemak dan iets anders denk ik, het moet vooral geen moeite kosten.
Sannert schreef:Daarnaast stond er ook in een brief dat ze voor de ochtendpauze iets snel te eten en gezonds moesten meenemen. Zoals een sultana of zo.dat gaat dus fruit en groente worden. Ze is niet zo van de koekjes en een sultana noem ik nu niet bepaald gezond.
.
troi schreef:Sannert schreef:Daarnaast stond er ook in een brief dat ze voor de ochtendpauze iets snel te eten en gezonds moesten meenemen. Zoals een sultana of zo.dat gaat dus fruit en groente worden. Ze is niet zo van de koekjes en een sultana noem ik nu niet bepaald gezond.
.
In de brief van onze school werd koude pizza aangeraden als gezond tussendoortje..
Echt bizar!
Maar als iets toongevends als een school het al niet weet wat kun je dan van de gemiddelde ouder verwachten..