Ik werk momenteel doordeweeks in Engeland, waardoor ik de zondag heen vlieg en de donderdag terug. Voor een periode van 8 maanden.
Nu is vliegen nooit mijn hobby geweest, maar altijd 20 a 30 minuten voor het landen gaan mijn oren gigantisch veel zeer doen. En daarmee bedoel ik de druk, ik kan zelf mijn oren niet klaren en heb letterlijk alles al geprobeerd.
Neussprays, kauwgom, oordopjes, pijnstillers, bekertjes met warm water, je kunt het zo gek niet verzinnen.
De pijn wordt naar mijn idee ook steeds erger. Zo erg dat ik het liefst op dat moment het vliegtuig uit spring. Maw het is iedere week weer brullen en weet serieus niet of ik dit nog langer vol ga houden
.Ben hiervoor al bij de dokter geweest, wat het nu waarschijnlijk is, is dat mijn trommelvlies teruggetrokken is, en de buis van eustachias? in mijn oren de druk niet kwijt kan.
Ik ben nu een maand of 4 op en neer aan het vliegen, en sinds 3 maanden heb ik last van flauwvallen. Ik voel het wel aankomen maar kan er niks tegen doen. Ben nu een keer of 6 flauwgevallen waarvan de laatste weken iedere week..
Nu lijkt dit dus verband te hebben met mijn oren, doordat de druk niet weg kan slaat dat op mijn evenwichtsorgaan.
Mogelijke opties zijn buisjes of een gaatje in de buis van eustachias(?)
Wellicht iemand die hier ervaring mee heeft? Of überhaupt iemand die ook last van zijn of haar oren heeft tijdens het vliegen?
Ik heb altijd het idee dat ik de enige idioot in het vliegtuig ben die last heeft van haar oren